Grupa K2 z nowym serwisem dla Toyota Financial

Informacja Prasowa - 09.03.2021
169

Grupa K2 z nowym serwisem dla Toyota Financial

Grupa K2 z nowym serwisem dla Toyota Financial Services Polska

Toyota Financial Services Polska uruchomiła odświeżony serwis dla klientów. Kompleksowe wsparcie przy wdrożeniu toyotabank.pl. zapewniły Agencja K2, K2 Precise, Fabrity, K2 Digital Products i Oktawave, wchodzące w skład Grupy K2.

Nowy serwis zyskał przejrzystą szatę graficzną, intuicyjną nawigację oraz rozszerzenie obecnych funkcjonalności, m.in. kalkulatora finansowego online. Został przygotowany w oparciu o trzy zasady: patrzenie w przyszłość, synchronizację z urządzeniami mobilnymi oraz spójność dla wszystkich obszarów biznesowych Toyoty. Serwis został stworzony w oparciu o nowy CMS Drupal, dzięki czemu aktualizacja treści jest łatwiejsza i intuicyjna.

W pracach nad serwisem wzięło udział pięć jednostek biznesowych Grupy K2, dostarczając pełne wsparcie technologiczne i marketingowe, potrzebne do wdrożenia. Agencja kreatywna K2, odpowiadała za koncepcję wizualną i merytoryczną. K2 Digital Products, tworząca produkty i usługi cyfrowe, zadbała o UX i UI oraz całość prac deweloperskich. Fabrity, software house, wykonała prace związane z integracją systemu. K2 Precise, agencja marketingu precyzyjnego, zoptymalizowała serwis pod kątem SEO oraz wdrożyła zaawansowaną analitykę.

Nowy serwis działa na infrastrukturze Oktawave, dostawcy chmury publicznej, który dba również o dostępność portalu w trybie 24/7/365. – Dzięki uzupełniającym się kompetencjom technologiczno-marketingowym spółek wchodzących w skład Grupy K2, mogliśmy wspólnie zrealizować całość prac związanych z wdrożeniem nowego serwisu toyotabank.pl. Pozwoliło to na płynny
przebieg prac i wzięcie odpowiedzialności za wszystkie etapy projektu – komentuje Paweł Wujec, prezes Grupy K2.

Grupa K2 współpracuje z Toyota Financial Services Polska w ramach stałej obsługi od 2007 roku. W tym okresie zrealizowano już trzy odsłony serwisu www.toyotabank.pl.

Comments

comments

169
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...