Grow Uperion rozpoczyna emisję akcji i planuje pozyskać 1 mln zł

Informacja Prasowa - 20.07.2020
219

Grow Uperion rozpoczyna emisję akcji i planuje pozyskać 1 mln zł

Grow Uperion rozpoczyna emisję akcji i planuje pozyskać 1 mln zł

Grow Uperion, technologiczna spółka oferująca platformę grywalizacyjną, mającą na celu wzrost motywacji i zaangażowania pracowników w realizacji celów i zadań, dzisiaj rozpoczyna zapisy
w pierwszej transzy dla dużych inwestorów. Druga, otwarta dla wszystkich transza rozpocznie się 28 lipca i w jej ramach zapisy będą odbywać się poprzez platformę Crowdconnect.pl. Zamiarem spółki jest pozyskanie kwoty do 1 mln zł (przy wycenie 10 mln zł pre-money), dedykowanych rozwojowi oprogramowania oraz globalnych kanałów sprzedaży. P
ierwsze wdrożenia, perspektywiczne rynki grywalizacji, HR Tech i SaaS, strategiczna współpraca z Microsoft i głównym akcjonariuszem – grupą TenderHut oraz wejście do sektora edukacji wskutek pandemii, to główne czynniki budujące potencjał rynkowy Grow Uperion.

Spółka Grow Uperion oferuje innowacyjną platformę do realizacji celów, podnoszenia motywacji  i doceniania pracowników. Jej założenia powstały w oparciu o połączenie technik grywalizacyjnych znanych w sektorze gamingowym, psychologii motywacji oraz elementów z dziedziny automatyzacji marketingu. Rozwiązanie to pozwala osiągać zakładane KPIs pracowników i całych zespołów bez zwiększania nakładów na benefity finansowe i pozafinansowe w organizacji. Grow Uperion stanowi odpowiedź na zapotrzebowanie rynkowe – wg badań przeprowadzonych przez ośrodek Randstad w 2019 roku, aż 87 proc. pracowników w Polsce nie angażuje się wystarczająco w swoją pracę. Spółka, w oparciu o elementy  grywalizacyjne, wykorzystuje prostą i uniwersalną symbolikę rosnącego obiektu, np. drzewa lub budynku, w wizualizacji poziomu rozwoju pracownika. Każdy pracownik ma własny obiekt osiągnięć, wskazujący na realizację celów indywidualnych lub grupowych.

– Dzisiaj rozpoczynamy emisję akcji, licząc na wsparcie, zaufanie i zainteresowanie naszą ofertą. Grow Uperion dysponuje specjalną platformą grywalizacyjną, mogącą efektywnie pomóc korporacjom oraz firmom z sektora MSP w codziennym motywowaniu pracowników. Pierwsze wdrożenia w Unilever, Mondelez i obecne prace wdrożeniowe w Grupie Raben, strategiczna współpraca z Microsoftem, obecność na rynkach grywalizacji, SaaS i HR Tech, czy wsparcie głównego akcjonariusza – grupy TenderHut  to aspekty budujące nasze przewagi konkurencyjne. Potencjalny sukces oferty i realizacja celów emisyjnych pozwoli nam na skokowy wzrost pozycji rynkowej i wartości spółki, stanowiąc jednocześnie ważny krok przed możliwym debiutem na NewConnect w 2021 roku – mówi Przemysław Śnioszek, Prezes Zarządu Grow Uperion SA. 

20 lipca rozpoczęła się I transza dedykowana większym inwestorom. Najpóźniej 27 lipca na platformie CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC, zostaną opublikowane informacje dotyczące zapisów dla wszystkich inwestorów. Odbędą się one w dniach 28 lipca – 10 sierpnia. Celem minimalnym kampanii jest pozyskanie 500 tys. zł, a maksymalnym 1 mln zł. Wycena spółki przed ofertą wynosi 10 mln zł.

– Mamy przed sobą dwa cele emisyjne – rozwój oprogramowania oraz globalnych kanałów sprzedaży. Łącznie na ich realizację planujemy pozyskać do 1 mln zł. W pierwszym obszarze, którego potrzeby kapitałowe wynoszą ok. 0,65 mln zł, intencją Grow Uperion jest budowa kolejnych technologicznych funkcjonalności na platformie oraz prace nad implementacją tzw. lejków motywacyjnych. Drugi cel emisyjny pozwoli nam rozwinąć sprzedaż na najbardziej perspektywicznych europejskich rynkach z punktu widzenia pojęć HR Tech i grywalizacji, tj. Wielkiej Brytanii, Szwecji, Francji bądź Niemiec. Planujemy także szeroko zakrojoną kampanię lead generation oraz rozbudowę działu sprzedaży – wyjaśnia Prezes Zarządu.

Model biznesowy Grow Uperion opiera się na kilku filarach – oferowaniu platformy w formie modułu SaaS/Customized Saas, w formie narzędzia do obsługi programów ESOP (Plany Pracowniczej Własności Akcji), na potrzeby szkół i sektora edukacyjnego oraz w szytej na miarę formule dla Partnerów z szeregu branż.

Nasza Spółka funkcjonuje na atrakcyjnym i globalnym rynku rozwiązań grywalizacyjnych, którego wartość według States Fortune Business Insights w 2019 roku na świecie wyniosła 5,4 mld USD i w okresie najbliższych siedmiu lat może wzrosnąć kilkukrotnie, do 37 mld USD. Globalne korporacje dostrzegają zalety z oparcia systemów szkoleniowych, motywacyjnych i rekrutacyjnych na rozwiązaniach ze świata gier.


Z drugiej strony platforma Grow Uperion wpisuje się w nurt rosnących wydatków firm w obszarach HR Tech, synergicznych wobec rynku grywalizacji. Model biznesowy Spółki oparty o SaaS w połączeniu ze wskazanymi czynnikami rynkowymi pozwala nam ze spokojem obserwować perspektywy spółki. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań ku jak najbardziej efektywnemu wykorzystaniu zaistniałych uwarunkowań rynkowych
 – uzupełnia Przemysław Śnioszek.

W planach Grow Uperion jest debiut na rynku NewConnect w 2021 roku. Spółka nie wyklucza także pozyskania inwestora branżowego, jeśli byłby to bardziej wartościowy krok dla obecnych i przyszłych akcjonariuszy. Obydwie ścieżki stanowią naturalne opcje wyjścia z inwestycji dla inwestorów w obecnie trwającej ofercie crowdfundingowej. Jednakże, jak podkreśla Prezes Przemysław Śnioszek, długoterminowym celem firmy jest budowa wartości dla akcjonariuszy, zarówno w ujęciu ilościowym (skala biznesu), jak i jakościowym (zaawansowanie oferty itd.), a sprzedaż Spółki jest wariantem drugorzędnym.

Comments

comments

219
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...