Groupon z kampanią „Lato pełne doznań!”

Informacja Prasowa - 13.07.2016
272

W ramach kampanii „Lato pełne doznań!” Groupon zachęca do „smakowania” letnich chwil w mieście

Jaka jest receptura na idealne wczasy według Polaków? Czy zamiast korzystać z promieni słonecznych wypracowujemy nadgodziny i lato przecieka nam przez palce? Czy urlop nie nadwyręża domowego budżetu? Czy stać nas na letnie rozrywki? Groupon zapytał Polaków, co sprawia, że „lato jest pełne doznań”.

Najpierw oderwij się od biurka

Jakie letnie aktywności sprawiają, że wakacje zaliczamy do udanych? Odpowiedź nie jest taka oczywista. Jedynie 9% badanych zadowoliłaby się jednym wyjazdem wypoczynkowym. Wyjątkowy urlop i dwa – trzy weekendy poza miejscem zamieszkania, czas spędzony z najbliższymi, jedzenie latem na świeżym powietrzu oraz udział w wydarzeniach plenerowych takich jak festiwale i imprezy sportowe to elementy, które dla 25% respondentów decydują o tym, że lato będzie idealne. Kolejne 11% chciałoby dodatkowo kończyć pracę o ustalonej godzinie, a 18% – oprócz wszystkich wcześniej wymienionych aktywności – marzy także o lunchu na świeżym powietrzu. W sumie aż 42% ze wszystkich ankietowanych stwierdziło, że chcieliby wyjść na obiad na zewnątrz, ale obowiązki zawodowe nie pozwalają im odejść od biurka.

A ile czasu spędzają przy biurkach Polacy w trakcie letnich miesięcy? Blisko 82% respondentów, w okresie letnim stara się nie pracować do późnych godzin, dzięki czemu może korzystać ze słonecznych dni. Co więcej, jeśli nawet trudno byłoby im zorganizować wspólne, wakacyjne atrakcje z najbliższymi, to na pewno przeszkodą nie byłaby praca (78%).

Według ubiegłorocznych badań Eurostatu Polacy są w czołówce narodów pracujących najwięcej, wyprzedzają nas jedynie Grecy; urlop więc zdecydowanie nam się należy. Warto jednak pamiętać, że chwilę na odpoczynek można znaleźć codziennie, nie tylko podczas urlopowych tygodni, które zawsze mijają zbyt szybko. W końcu miasta oferują szeroki wachlarz atrakcji, takich jak festiwale, imprezy na świeżym powietrzu, czy spektakle, a restauracje, kafejki przygotowują na ten czas specjalne sezonowe menu. Możliwości jest wiele. Jak znaleźć te najbardziej atrakcyjne? Wystarczy odwiedzić stronę groupon.pl, która z pewnością zainspiruje do odkrywania lokalnych rozrywek.

Zaplanuj wakacyjne wydatki

Planowanie wakacji to nie tylko przyjemności, ale także wydatki. Dla wielu rodaków wyjazd na upragniony urlop wiąże się z nadszarpnięciem domowego budżetu. Jedynie 13% Polaków stwierdziło, że nie chce ograniczać wyjątkowych chwil z najbliższymi, dlatego nie zwraca większej uwagi na wydatki. Największy odsetek, bo aż 36% przyznało, że po wydaniu oszczędności na urlop brakuje im pieniędzy na letnie rozrywki. Jak zaoszczędzić, a jednocześnie nie rezygnować z drobnych przyjemności na wczasach? Już w momencie planowania wakacji, warto rozejrzeć się dalej niż za próg stacjonarnego biura podróży.

Posmakuj miejskiego lata 

Restauracje i kawiarnie to doskonałe przystanki podczas spędzenia czasu w mieście z przyjaciółmi i rodziną. Często też stają się centrum wydarzeń towarzyskich i kulturalnych. Większość lokali oferuje posiłki we własnym ogrodzie, wśród zieleni, na świeżym powietrzu, czyli tam gdzie Polacy chcą chadzać najczęściej. Nie brakuje miejsc, gdzie można zaszyć się z dobrą książką, ulubioną kawą i delektować się wakacyjną atmosferą. Kuchnia to także jeden z najprostszych sposobów na przeniesienie się do innego kraju bez opuszczania granic Polski. Przykładem jest gruzińska uczta dla osób spragnionych dań z kraju położonego nad Morzem Czarnym, w ofercie Groupon dla 4 osób. Spaleni słońcem, orzeźwienie znajdą przy napojach oraz apetycznych przekąskach w shot barze – idealnym na letni wieczór ze znajomymi.

Weszliśmy w najpiękniejszy czas wakacji. Pogoda nas rozpieszcza – słoneczne dni i wysokie temperatury przypominają o tym, że trwają wakacje, a dzięki Groupon oraz kampanii „Lato pełne doznań!” tegoroczne lato w mieście zapowiada się również niezwykle ciekawie.

W badaniu, które Groupon przeprowadził w czerwcu br. wzięło udział 239 respondentów.

Comments

comments

272
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...