Group One startuje z ofertą szkoleniową

Informacja Prasowa - 13.09.2019
169

Group One startuje z ofertą szkoleniową

Group One, największa niezależna grupa komunikacyjna z Polsce, startuje z szeroko dostępną ofertą szkoleniową. Warsztatowe treningi prowadzone będą przez praktyków i certyfikowanych trenerów Google Display & Video 360 oraz ekspertów z certyfikatami indywidualnymi z Google Marketing Platform, którzy do tej pory przeszkolili już ponad 400 osób m.in. marketerów i specjalistów takich firm jak: Grupa Wirtualna Polska, czy Comarch.

 

Oferta szkoleń, które nastawione są na budowanie konkretnych kompetencji, skierowana jest do firm, które opierają swój biznes o online marketing i nowe technologie lub stoją przed wyzwaniem transformacji cyfrowej w swojej firmie. Szkolenia Group One, które wystartują w październiku, obejmują takie obszary jak: marketing dla e-commerce, analityka internetowa, influencer marketing, sprzedaż poprzez Instagram, Search Ads 360, performance marketing, one search, one social, display i video 360, strategia programmatic, SEO Google Ads i narzędzia SEM, raportowanie i automatyzacja w Data Studio, marketing na Facebooku oraz wiele innych, które są w trakcie opracowań merytorycznych.

 

Tylko do końca roku praktycy Group One, którzy na co dzień obsługują klientów i kampanie w takich spółkach jak Labcon, Mediaplus, SalesTube i Value Media, przeprowadzą kilkanaście szkoleń z marketingu online, technologii i danych. Do tej pory przeszkolili już ponad 400 osób podczas 70 zrealizowanych szkoleń dla klientów z 8 krajów.

 

Przewagą szkoleń, jak mówi Sylwia Chmielewska-Fryze, dyrektor operacyjna SalesTube i koordynator nowej oferty szkoleniowej Group One, jest warsztatowa i treningowa forma opracowanych szkoleń, oparta o wiedzę praktyków i konkretne case’y.

 

Programy naszych szkoleń nastawione są na budowanie konkretnych kompetencji, dlatego każdy prowadzący warsztaty to specjalista, który na co dzień realizuje kampanie klienckie w danym obszarze marketingu online. To doświadczeni trenerzy i managerowie, którzy mają najbardziej aktualną wiedzę w branży, a na swoim koncie liczne certyfikaty i setki wdrożeń kampanii, które wygenerowały pozytywną zmianę biznesową klientów”– mówi Sylwia Chmielewska-Fryze.

 

Zgłaszają się do nas firmy, które z jakiegoś względu nie mogą zmienić lub zrezygnować z agencji mediowej, a jednocześnie chcą rozwijać swoje kompetencje in-housowo. Wychodząc naprzeciw takim potrzebom opracowaliśmy ofertę konsultingową i szkoleniową. Nie boimy się tych zmian, wręcz przeciwnie, jako partner technologiczny i merytoryczny mamy realny wpływ na wsparcie klientów we wzroście ich biznesów” – dodaje Jacek Józwiak, Head of Marketing Platforms w SalesTube, który współtworzy ofertę szkoleniową Group One.

 

Wszystkie szkolenia są każdorazowo poddawane ocenie uczestników i udoskonalane zgodnie ze wskazaniami ankiet. Aż 95% uczestników potwierdziło ich przydatność w codziennej pracy. Ponadto podkreślana jest aktualna wiedza trenerów, duży wkład know how w program praktycznych szkoleń.

 

“Eksperci z Group One prowadzą jeden z bardziej kluczowych dla nas projektów- wdrożenia GA360 w naszej Grupie. Wprowadzają system pomiaru dla ponad sześćdziesięciu serwisów Wirtualna Polska Holding. Jednak sam system pomiarowy to nie wszystko. Najważniejszym elementem jest umiejętność analizowania zebranych danych, zinterpretowania ich i wyciągania biznesowych wniosków z liczb. W pierwszym etapie przeszkolono ponad 50 członków redakcji. Na praktycznych przykładach, dostosowanych do naszych realiów biznesowych, podwyższone zostały kompetencje zespołu redakcyjnego.“ – mówi Michał Gawryszewski, Head of Research and Analysis Department w Grupa Wirtualna Polska. Group One prowadzi dla Wirtualnej Polski jedno z największych wdrożeń Google Analytics 360 w Europie Środkowo-Wschodniej.

 

Szkolenia oferowane przez Group One to możliwość spotkania się z najlepszymi praktykami online marketingu i warsztatowe przepracowanie obszarów najistotniejszych z punktu widzenia dzisiejszych biznesów opartych o sprzedaż online. Ale nie tylko- każde szkolenie organizowane jest dla małych zespołów specjalistycznych klienta, dzięki czemu każdy z uczestników może liczyć na praktyczny trening z danego obszaru. Wśród szkoleniowców Group One jest 3 certyfikowanych trenerów Google Display & Video 360 oraz eksperci z ponad 200 certyfikatami indywidualnymi z Google Marketing Platform.

Więcej informacji o najbliższych szkoleniach i ich zakresie tematycznym znajduje się na stronie https://szkolenia.groupone.pl. Zapisów można dokonywać poprzez maila [email protected]. Aktualne informacje o szkoleniach i ich prowadzących będą komunikowane również na kanałach własnych agencji @salestube, @valuemedia, @labcon.

Comments

comments

169
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...