Group One organizuje trzecią edycję Digital Masters Meetup
26 marca w Przestrzeni from Facebook odbędzie się trzecia edycja Digital Masters Meetup – autorskiego cyklu eventów grupy komunikacyjnej Group One. W roli prelegentów wystąpią m.in. praktycy spółek SalesTube i Value Media. Temat konferencji to “Tech&Data” i to właśnie na obszarze analityczno-narzędziowym skupią się zapowiadane prelekcje.
Podczas marcowego wydarzenia Digital Masters Meetup prelegenci zaprezentują case studies oparte o Ads Data Hub i omówią projekty realizowane w środowisku Google Marketing Platform. W prezentacjach poruszona zostanie rola badań oraz praktycznego wykorzystania machine learningu. Na scenie wystąpią eksperci ze spółek Salestube i Value Media: Mateusz Garbarczyk (Senior Strategy Planner), Hanna Zadrożna (Senior Programmatic Buying Specialist), Kamila Szklarz (Lead Digital Analyst), Michał Wrąbel (Senior Data Scientist), Magdalena Niewiadomska (Head of Intelligence Division) i Maciej Jerzak (Marketing Intelligence Director) oraz eksperci ze strony klienta (Grupa WP). Część wykładową zamknie panel dyskusyjny skupiający się na nadchodzących zmianach w branży marketingowej.
“Wierzymy, że Digital Masters Meetup wyróżnia się na rynku bardzo merytorycznym podejściem do prelekcji. Tym razem weźmiemy na tapetę szczegóły jednego z największych wdrożeń Google Analytics 360 w Europie Środkowo Wschodniej i wyjaśnimy, dlaczego 80% wdrożeń narzędzi analitycznych kończy się porażką. Na scenie wystąpią ludzie, którzy nie tylko znają najnowsze technologie, ale też rozumieją biznes” – mówi Sylwia Chmielewska-Fryze, Chief Operating Officer w SalesTube.
Główną ideą spotkań organizowanych przez Group One jest dzielenie się wiedzą popartą przykładami i wykluczenie z agendy prezentacji typowo sprzedażowych lub skupiających się wyłącznie na teoretycznym podejściu do problemu. Organizatorzy przewidują około 100 uczestników. Po części wykładowej odbędzie się lunch połączony z networkingiem. Poprzednie edycje pod hasłem “Omnichannel i AI dla e-commerce” oraz “Power of One Social” cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem marketerów – za każdym razem organizatorom udało się zgromadzić pełną salę uczestników. Na scenie można było zobaczyć prelegentów reprezentujących spółki Group One oraz przedstawicieli firm Hochland, Unilever czy Synerise.