Group One organizuje trzecią edycję Digital Masters Meetup

Informacja Prasowa - 09.03.2020
62

Group One organizuje trzecią edycję Digital Masters Meetup

26 marca w Przestrzeni from Facebook odbędzie się trzecia edycja Digital Masters Meetup – autorskiego cyklu eventów grupy komunikacyjnej Group One. W roli prelegentów wystąpią m.in. praktycy spółek SalesTube i Value Media. Temat konferencji to “Tech&Data” i to właśnie na obszarze analityczno-narzędziowym skupią się zapowiadane prelekcje.

Podczas marcowego wydarzenia Digital Masters Meetup prelegenci zaprezentują case studies oparte o Ads Data Hub i omówią projekty realizowane w środowisku Google Marketing Platform.  W prezentacjach poruszona zostanie rola badań oraz praktycznego wykorzystania machine learningu. Na scenie wystąpią eksperci ze spółek Salestube i Value Media: Mateusz Garbarczyk (Senior Strategy Planner), Hanna Zadrożna (Senior Programmatic Buying Specialist), Kamila Szklarz (Lead Digital Analyst), Michał Wrąbel (Senior Data Scientist), Magdalena Niewiadomska (Head of Intelligence Division) i Maciej Jerzak (Marketing Intelligence Director) oraz eksperci ze strony klienta (Grupa WP). Część wykładową zamknie panel dyskusyjny skupiający się na nadchodzących zmianach w branży marketingowej.

 

“Wierzymy, że Digital Masters Meetup wyróżnia się na rynku bardzo merytorycznym podejściem do prelekcji. Tym razem weźmiemy na tapetę szczegóły jednego z największych wdrożeń Google Analytics 360 w Europie Środkowo Wschodniej i wyjaśnimy, dlaczego 80% wdrożeń narzędzi analitycznych kończy się porażką. Na scenie wystąpią ludzie, którzy nie tylko znają najnowsze technologie, ale też rozumieją biznes” – mówi Sylwia Chmielewska-Fryze, Chief Operating Officer w SalesTube.

 

Główną ideą spotkań organizowanych przez Group One jest dzielenie się wiedzą popartą przykładami i wykluczenie z agendy prezentacji typowo sprzedażowych lub skupiających się wyłącznie na teoretycznym podejściu do problemu. Organizatorzy przewidują około 100 uczestników. Po części wykładowej odbędzie się lunch połączony z networkingiem. Poprzednie edycje pod hasłem “Omnichannel i AI dla e-commerce” oraz “Power of One Social” cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem marketerów – za każdym razem organizatorom udało się zgromadzić pełną salę uczestników. Na scenie można było zobaczyć prelegentów reprezentujących spółki Group One oraz przedstawicieli firm Hochland, Unilever czy Synerise.

 

Comments

comments

62
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...