Grosicki w ekodrużynie SOLEKTRO

Informacja Prasowa - 30.04.2021
228

Grosicki w ekodrużynie SOLEKTRO

Grosicki w ekodrużynie SOLEKTRO

SOLEKTRO, firma działająca w sektorze odnawialnych źródeł energii, rozpoczyna współpracę z Kamilem Grosickim. Piłkarz będzie twarzą kampanii zachęcającej do zmiany nawyków na bardziej przyjazne środowisku. SOLEKTRO to jedna z najszybciej rozwijających się polskich firm specjalizujących się w instalacjach bazujących na źródłach energii odnawialnych. Zajmuje się
realizacją dużych elektrowni fotowoltaicznych, instalacji fotowoltaicznych dla biznesu, a także kompleksowym montażem instalacji prosumenckich dla klientów indywidualnych.

Tylko w ubiegłym roku SOLEKTRO zainstalowało urządzenia fotowoltaiczne o łącznej mocy 18 000 kWp. Ofertą uzupełniającą SOLEKTRO jest sprzedaż i montaż pomp ciepła oraz systemów klimatyzacji. „Nasze instalacje przede wszystkim przynoszą klientom ogromne oszczędności w wydatkach na energię elektryczną i ciepło, ale także pozwalają na zmniejszenie zanieczyszczeń generowanych przez tradycyjną energetykę, czy indywidualne piece węglowe.” – mówi Piotr Kowalczyk Prezes SOLEKTRO. – „Dzięki takim rozwiązaniom my wszyscy z roku na rok będziemy oddychać czystszym powietrzem.”

Ambasadorem SOLEKTRO został Kamil Grosicki, jeden z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych polskich piłkarzy, 80-krotny Reprezentant Polski, który w swojej karierze grał w najlepszych ligach świata. Teraz dołączył do zespołu SOLEKTRO, gdzie będzie twarzą kampanii edukacyjnej zachęcającej do proekologicznych zmian. „W tym meczu wszyscy musimy grać do jednej bramki.” – mówi Kamil Grosicki –

„Zmiany klimatyczne to problem na tu i teraz, a nie na przyszłość. Każdy z nas musi sobie uświadomić, że jeśli dziś nie zaczniemy zmieniać swoich nawyków, przyszłe pokolenia będą żyły na zupełnie innej planecie. Planecie walczącej z problemami
braku wody, głodem, chorobami, czy innymi nieznanymi nam plagami, których dziś mamy jedynie przedsmak. Nie chcę takiej przyszłości dla moich dzieci, czy wnuków, dlatego wpieram marki, które mogą pozytywnie wpłynąć na stan środowiska
naturalnego.”

Jak wyjaśnia Piotr Kowalczyk – „Kamil to motywator i dobry duch drużyny, który dopinguje do walki kolegów z boiska. Jesteśmy przekonani, że włączenie go do gry o najwyższą stawkę podniesie świadomość proekologiczną wielu osób. Turbo Grosik to
pozytywny bohater, który nigdy się nie poddaje i zawsze pracuje na sukces całej drużyny.”

Comments

comments

228
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...