GREY tworzy nową kampanię dla PEPCO

Jerzy Ciszewski - 08.01.2019
244

GREY tworzy nową kampanię dla PEPCO

GREY tworzy nową kampanię dla PEPCO

10 stycznia br. rusza nowa kampania PEPCO dedykowana aktywnym kobietom. Kompleksowe działania marketingowe dla europejskiego dyskontu odzieży przygotowała agencja Grey Group Poland.

 Już 10 stycznia w sklepach PEPCO pojawi się nowa kolekcja ubrań fitness, a wraz z nią w mediach ruszy kampania marketingowa łącząca działania w sklepach, telewizję, radio oraz digital. Kampanię digitalową uzupełniono o influencer marketing. Swoimi fitnessowymi planami podzielą się blogerki StylOli i Miss Ferreira. Ich Sportowo-modowych inspiracji będzie można szukać m.in. na www.inspiracje.pepco.pl

Najnowszy spot telewizyjny PEPCO to historia przyjaciółek, które wspierają się w noworocznym postanowieniu i razem trenują zumbę. Hasłem reklamy jest: „Motywację do ćwiczeń już masz, a całą resztę znajdziesz w PEPCO!”

https://www.youtube.com/watch?v=Szk22Zu-txs&feature=youtu.be

***

Agencja GREY zapewnia PEPCO kompleksową obsługę marketingową w Europie Środowo-Wschodniej od czerwca 2016 roku. Agencja odpowiedzialna jest za działania komunikacyjne w mediach tradycyjnychi internecie, shopper marketingu, produkcję reklam oraz planowanie i zakup mediów.

PEPCO to europejska sieć dyskontów, oferująca odzież dla całej rodziny i produkty dla domu
w najniższych cenach. Jest najpopularniejszym sprzedawcą odzieży dziecięcej oraz wiodącym dostawcą artykułów dekoracyjnych.

Więcej informacji na:

www.grey.com
www.youtube.com/GreyGroupPoland
www.facebook.com/greygrouppoland

GREY GROUP to, należący do koncernu WPP, zespół agencji, oferujących Klientom pełen zakresu usług komunikacyjnych ATL, BTL, Public Relations i Digital oraz wsparcie strategiczne. GREY Group ma doświadczenie w tworzeniu komunikacji marek międzynarodowych i lokalnych. Dzięki zapleczu w międzynarodowej sieci WPP, znakomitej znajomości lokalnego rynku oraz zespołowi utalentowanych i działających z pasją ludzi – tworzymy zintegrowane i skuteczne biznesowo projekty dla firm z wielu segmentów rynku.

GREY GROUP jako holding istnieje w Polsce od czerwca 2008. W jej skład wchodzą agencje reklamowe GREY Worldwide Warszawa, Testardo Gram oraz sieciowa agencja Public Relations – Cohn&Wolfe. GREY Group posiada również w swoich strukturach niezależny zespół odpowiedzialny za działania w nowych mediach, a także zespół zajmujący się projektowaniem strategii kampanii i opiekę nad nowym biznesem. GREY Group oddaje także do dyspozycji swoich Klientów profesjonalne Działy Produkcji RTV oraz Poligrafii, a także Studio DTP.

Comments

comments

244
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...