Marcin Kowalczyk został dyrektorem generalnym ds. komercyjnych w Gremi Media

Redakcja PR - 13.06.2017
223

Gremi Media stawia na dywersyfikację i digital

Gremi Media SA powołała Marcina Kowalczyka na nowo utworzone w strukturze Grupy stanowisko Dyrektora Generalnego ds. Komercyjnych, któremu podlegają działy sprzedaży grupy. Piotr Łysek, członek zarządu Gremi Media SA, został powołany na stanowisko Prezesa spółki e-Kiosk SA.

 

gemi media kowalczyk

Nominacje związane są z realizacją długofalowej strategii Grupy, w ramach której stawiamy na intensywny rozwój komercyjnych projektów cyfrowych oraz dywersyfikację biznesu poprzez  rozbudowę struktur i wzrost przychodów spółek, w których Gremi Media SA ma udziały kapitałowe – mówi Dariusz Bąk, prezes Gremi Media SA.

Nowo utworzone stanowisko Dyrektora Generalnego ds. Komercyjnych ma na celu kontynuację dotychczasowego trendu dynamicznego wzrostu przychodów pochodzących z digitalu oraz dalszy rozwój  kompetencji działów sprzedaży w tym zakresie. Przypomnijmy, że tylko w I kw. br. obroty Grupy w tym obszarze wzrosły o 34%, do poziomu 10,1 mln zł, a ich udział w strukturze przychodów sprzedaży zwiększył się z 29% do 37%.

Powołanie Piotra Łyska na stanowisko prezesa e-Kiosku wiąże się z jego rolą w zarządzie Grupy jako członka odpowiedzialnego m.in. za koordynację działań operacyjnych spółek z udziałem kapitałowym Gremi Media SA oraz dalszy rozwój i wdrożenie strategii Grupy jako spółki holdingowej.

Piotr Łysek w Gremi Media SA pracuje od 2009 roku – od 2014 roku na stanowisku wiceprezesa. Wcześniej był związany z Europejskim Funduszem Leasingowym. Pełnił także funkcję doradcy zarządu w Getin Holding i członka Rady Nadzorczej NFI Jupiter S.A., KCI S.A. oraz  Gremi Business Communication.

Marcin Kowalczyk z Grupą związany jest od 2007 roku, na początku odpowiadając za Nowe Projekty Biznesowe, a od 2011 roku zarządzał przychodami cyfrowymi i sprzedażą treści, od 2014 roku jako Group Head of Digital odpowiadał za cyfrową transformację spółki. Jednocześnie od 2014 roku był wiceprezesem, a potem prezesem spółki e-Kiosk SA.

Comments

comments

223
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...