Grayling z prestiżową nagrodą MIXX Award

Informacja Prasowa - 11.04.2017
97

Grayling z prestiżową nagrodą MIXX Award

Grayling znalazł się w gronie laureatów tegorocznej, chorwackiej, edycji konkursu MIXX Awards. Zrealizowana przez firmę we współpracy z biurem agencji BBDO w Zagrzebiu kampania “Out of office” na rzecz Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej (CNTB) została uznana za najlepszy projekt w kategorii „Brand Awareness”. Nagrodę wręczono podczas odbywających się na przełomie marca i kwietnia Dni Komunikacji, które w tym roku przyciągnęły do chorwackiego Rovinj ponad 2 200 specjalistów ds. marketingu i PR.

Kampania „Out of office” skierowana była do odbiorców z 20 krajów, w tym również Polski.

„Out of office” to kreatywna kampania komunikacyjna mająca na celu zwiększenie rozpoznawalności Chorwacji jako atrakcyjnego kierunku turystycznego oraz zachęcenie turystów do kreatywnego podejścia do tematu wakacji i urlopu. Projekt, którego centralny elementy stanowił konkurs na najbardziej dowcipny autoresponder, obejmował aktywne działania na Facebooku i innych serwisach społecznościowych, a także relacje z dziennikarzami i influencerami oraz współpracę z partnerami medialnymi.

Przeprowadzona w czerwcu 2016 r. i trwająca zaledwie 1 miesiąc kampania dotarła w sumie do 11 mln użytkowników Facebooka i Twittera, wygenerowała ponad 300 mln odsłon, a przede wszystkim zachęciła 250 000 osób do bezpośredniego kontaktu z CNTB i zaowocowała ponad 4 000 zgłoszeń nadesłanych w ramach towarzyszącego jej konkursu.

Jesteśmy dumni z tego, że kampania „Out of office” spotkała się z uznaniem ze strony naszych kolegów. Podstawowym celem wszystkich działań realizowanych w tym projekcie było zwiększenie rozpoznawalności Chorwacji jako idealnego miejsca na upragniony wypoczynek. Wyróżnienie w kategorii „Brand Awareness” to dowód na to, że nasze zadanie wykonaliśmy w 100% – powiedział Jan Simunek, CEO Grayling w regionie Europy Kontynentalnej.

Powstały w 2005 r. z inicjatywy amerykańskiego Związku Pracodawców Branży Internetowej (IAB) Mixx Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów branży interaktywnej, który obecnie z powodzeniem rozwijany jest przez lokalne oddziały IAB na całym świecie. W ramach konkursu jury składające się z profesjonalistów branży digital marketingu ocenia kampanie promocyjne pod kątem takich elementów jak kreatywność, strategia, wykonanie i wykorzystanie mediów, a także rezultaty i ROI. Nagrody przyznawane są w kilkunastu kategoriach, wśród których, oprócz Brand Awareness, znajdują się m.in. Social Community Building, Innovations, Online Marketing with Influencer oraz Cross-Media Integration.

Comments

comments

97
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...