Grayling z potrójną nominacją do prestiżowego tytułu PRovoke EMEA Agencies of the Year  

Informacja Prasowa - 12.05.2021
9

Grayling z potrójną nominacją do prestiżowego tytułu PRovoke EMEA Agencies of the Year  

Grayling z potrójną nominacją do prestiżowego tytułu PRovoke EMEA Agencies of the Year

 

Grayling zdobył nominacje w trzech kategoriach do nagrody PRovoke EMEA Agencies of the Year:

To jedne z najbardziej prestiżowych wyróżnień dla branży PR. Grayling został nominowany przez jury w wyniku procesu obejmującego analizę ponad 200 zgłoszeń i serii spotkań z najbardziej cenionymi agencjami PR w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

 Jury konkursu zwróciło uwagę na historycznie silną obecność Grayling w regionie CEE (11 własnych biur wraz z rozbudowaną siecią agencji partnerskich), pozyskanych w ubiegłym roku prestiżowych klientów (w tym Primark i TikTok w Polsce) oraz łączny 4,8% wzrost przychodów Grayling w regionie EMEA. Polskie biuro zanotowało 30% wzrost przychodów, a cały region Europy Środkowo-Wschodniej – 11% wzrost przychodów.

 „Nominacja dla Grayling w kategorii CEE Consultancy of the Year to dla Warszawy, będącej największym biurem w tym regionie, szczególny powód do dumy. Jurorzy w uzasadnieniu zwrócili uwagę na nasz 30% wzrost przychodów w pandemicznym roku – choć trudnym dla wszystkich, to finalnie bardzo dobrym. Pozyskaliśmy nowych klientów, umocniliśmy się jako hub na region CEE,  powiększyliśmy zespół. Cieszymy się także z nominacji w kategorii Public Affairs Consultancy of the Year, bo to dla nas strategiczny obszar rozwoju. To także jedyna taka nominacja z Polski” – mówi Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.

Public Affairs to bardzo ważny obszar dla biznesu, który wygenerował łącznie 40% przychodów Grayling w regionie CEE. Warto podkreślić, że Grayling jest jedyną agencją spośród nominowanych w tej kategorii, świadczącą usługi z zakresu Public Affairs w Polsce. Uwadze jury nie uszło także zatrudnienie przez Grayling światowej klasy ekspertów Public Affairs, w tym Joey’a Jonesa, byłego redaktora politycznego Sky News i byłej sekretarz stanu Nicky Morgan. Doceniono także nowe usługi agencji, w tym Metis – usługę w zakresie monitorowania mediów i ryzyka politycznego, która wykorzystuje zaawansowaną cyfrową analitykę i ekspercką wiedzę doświadczonych konsultantów, aby pomóc firmom odpowiadać na potrzeby biznesowe.

Trzecią nominację przyznano Grayling w kategorii Russia/CIS Consultancies of the Year do czego przyczyniły się m.in. świetne wyniki zespołów Grayling działających w Rosji i na Ukrainie. Jury podkreśliło, że chociaż w tym regionie główny nacisk jest położony na obszary Public Affairs, komunikacji korporacyjnej i konsumenckiej, to Grayling Russia może pochwalić się także mocnym portfolio healthcare, z takimi markami jak Roche i AstraZeneca. Grayling został również doceniony za pozyskanie znaczących klientów, w tym S7, największej rosyjskiej krajowej linii lotniczej oraz rosyjskiej wyszukiwarki i firmy internetowej Yandex.

Jurorzy docenili także Grayling za inicjatywy HR wdrożone w ciągu ostatnich 12 miesięcy, mające na celu integrację pracowników w skali sieci oraz za dzielenie się dobrymi praktykami i wiedzą ekspercką.

Oprócz powyższych nominacji, cztery projekty Grayling trafiły też do finału SABRE Awards EMEA 2021. Ogłoszenie zwycięzców EMEA Agencies of the Year oraz SABRE Awards EMEA 2021 nastąpi na wirtualnej gali 9 czerwca 2021 r.

Comments

comments

9
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...