Grayling rozbudowuje zespół korporacyjny

Informacja Prasowa - 11.07.2018
169

Grayling rozbudowuje zespół korporacyjny

Zespół Grayling Poland powiększył się o dwie konsultantki – Martę Kosińską i Izabelę Kowalską, które wzmocniły dział PR-u korporacyjnego. Marta objęła stanowisko Account Managera, a Izabela – Account Executive’a.

– Jest nam niezmiernie miło powitać w Grayling Poland Izę i Martę. Dołączenie dziewczyn do naszego zespołu to kolejny dowód na to, że z miesiąca na miesiąc dział korporacyjny Grayling rośnie w siłę. Dzisiejszy rynek jest bardzo wymagający, dlatego szczególnie ważne jest dla nas wszechstronne doświadczenie naszych pracowników – mówi Anna Popłonkowska, Dyrektor Działu Korporacyjnego Grayling Poland.

Marta Kosińska specjalizuje się w doradztwie public relations dla firm z sektora FMCG oraz przemysłu, ale ma również duże doświadczenie w obszarze zarządzania projektami, przygotowywania eventów oraz realizacji działań marketingowych. Do Grayling przeszła z agencji 24/7 Communication, gdzie tworzyła i realizowała strategie komunikacyjne dla takich firm i instytucji jak np. 3M, General Electric, Luxmed, Warta, Lidl, ING oraz Amerykańska Izba Handlowa. Wcześniej związana była m.in. z firmami Coca-Cola HBC i Cemex. W Grayling Marta pracuje dla klientów z branży FMCG i farmaceutycznej – zarówno w obszarze komunikacji korporacyjnej, jak i Employer Branding. Oprócz tego aktywnie wspiera zespół korporacyjny w działaniach new-bizowych.

Izabela Kowalska ma trzyletnie doświadczenie w branży PR. Przed dołączeniem do zespołu Graylinga pracowała w Biurze ds. Międzynarodowych Yasar University w Turcji oraz w agencji Tauber Promotion, gdzie obsługiwała m.in. takich klientów jak STRABAG Real Estate, Dekpol, Atal, HB Reavis i MLP Group. W Grayling do jej obowiązków należy prowadzenie działań komunikacyjnych na rzecz klientów z sektora budowlanego, w tym m.in. firmy Lafarge.

Grayling Poland to jedna z największych agencji PR w Polsce. Firma zatrudnia ponad 30 konsultantów specjalizujących się m.in. w takich obszarach jak Public Affairs, Employer Branding, a także komunikacja korporacyjna, kryzysowa i promocja marek konsumenckich.

Comments

comments

169
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...