Grayling Poland wzmacnia zespół komunikacji korporacyjnej

Informacja Prasowa - 08.04.2019
165

Grayling Poland wzmacnia zespół komunikacji korporacyjnej

Grayling Poland wzmacnia zespół komunikacji korporacyjnej

Do działu komunikacji korporacyjnej Grayling Poland dołączyło sześć osób, które dzięki swojemu różnorodnemu doświadczeniu wzmocniły kompetencje zespołu pracującego dla klientów m.in. z branży fintech i e-commerce.

Jarosław Soroczyński, Senior Account Manager kieruje pracą czteroosobowego zespołu realizującego różnorodne działania komunikacyjne i marketingowe dla klienta z branży fintech. Zespół ten, będący częścią działu komunikacji korporacyjnej, którym kieruje Anna Popłonkowska, tworzą też nowo zatrudnieni Stanisław Onyszkiewicz, Account Manager oraz dwoje Account Executives – Katarzyna Wycech i Paweł Górniak. Natomiast Bogna Wojciechowska i Marta Jabłońska zajmujące stanowiska PR Consultants, które niedawno dołączyły do Grayling Poland, opracowują  i prowadzą działania m.in. dla klientów z branży e-commerce.

„W związku z rozpoczęciem współpracy z nowymi klientami, zdecydowaliśmy się na wzmocnienie zespołu komunikacji korporacyjnej o sześć nowych osób. Skupiliśmy się w dużej mierze na pozyskaniu konsultantów do obsługi klientów z sektorów fintech, e-commerce i szeroko pojętej gospodarki cyfrowej, które są w naszej agencji obszarem najszybciej rosnącym i przyszłościowym” – mówi Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.

Jarosław Soroczyński posiada ponad dwunastoletnie doświadczenie w branży public relations. Tworzył strategie i realizował działania z zakresu komunikacji korporacyjnej, B2B i produktowej dla firm z różnych sektorów: nowe technologie, telekomunikacja, BPO/SSC, przemysł gazowy i chemiczny. Zarządzał także sytuacjami kryzysowymi. Doświadczenie zdobywał w agencjach Mmd, Grayling i Questia. Po ponad ośmiu latach ponownie dołączył do zespołu Grayling.

Stanisław Onyszkiewicz ma sześć lat doświadczenia w obsłudze klientów z branży finansowej i nowych technologii. Jako Account Manager wspiera Jarka Soroczyńskiego w koordynacji działań B2B dla kluczowego klienta tego zespołu. Doświadczenie zdobywał w agencjach Clear Communication Group oraz Point of View.

Katarzyna Wycech i Paweł Górniak posiadają ponad półtora roku doświadczenia w PR. Zajmują się prowadzeniem biura prasowego, działaniami w mediach społecznościowych oraz z zakresu content marketingu. Kasia pracowała wcześniej w agencji Partner of Promotion, a Paweł w Garden of Words.

Do zespołu Grayling dołączyła także Bogna Wojciechowska, która posiada czteroletnie doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych dla klientów z branż digital economy oraz nowych technologii. Bogna specjalizuje się też w kampaniach angażujących influencerów oraz w działaniach w mediach społecznościowych. W Grayling wspiera działania PR i influencer marketing dla nowego klienta – hive. W pracy wykorzystuje doświadczenie wyniesione z biznesu (Nokia Networks) oraz pracy w agencjach United PR i Solski Burson-Marsteller.

Marta Jabłońska posiada pięcioletnie doświadczenie w komunikacji. W Grayling zajmuje się obsługą kluczowego klienta z branży FMCG. Prowadzi dla niego szereg działań komunikacyjnych, w tym: relacje z mediami, komunikacja CSR oraz employer branding. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach PR Calling oraz Lewis Global Communications.

Comments

comments

165
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...