Grayling – nowa identyfikacja wizualna

Jerzy Ciszewski - 07.11.2015
248

Grayling - agencja doradztwa komunikacyjnego przeszła niedawno rebranding jak również wyznaczyła sobie drogę rozwoju biznesu na najbliższe lata.

Nowa identyfikacja, nowocześniejsza identyfikacja  związana jest z objęciem stanowiska CEO przez Paula Taaffe – jest on prezesem „Huntsworth” i prezesem zarządu Grayling od kwietnia 2015 roku. Jedną z pierwszych decyzji Prezes Taaffe było zarządzenie audytu wewnętrznego. Jednym z wniosków pokontrolnych była konieczność szybkiego unowocześnienie identyfikacji  firmy

Victor Benady, globalny dyrektor kreatywny, odpowiadający za koordynację zmian w Grayling’u tak mówi o tym przedsięwzięciu –  „Naszą misją jest wypracowanie dla klientów rzeczywistej przewagi nad konkurencją, dzięki zwiększeniu ich zaangażowania i adaptacji komunikacji do specyficznych warunków otoczenia, wykorzystania szans i uniknięcia potencjalnych zagrożeń. Nasze rozwiązania pozwalają zarówno na bezpośrednie dotarcie do indywidualnych odbiorców, jak i globalnych społeczności. Efektywna realizacja celów jest możliwa dzięki wykorzystaniu szerokiej gamy narzędzi PR, public affairs, komunikacji digital i marketingu konsumenckiego, niezależnie od zakresu komunikacji, czy jej zasięgu terytorialnego. To właśnie nas wyróżnia, gdyż takich rozwiązań nie oferują tradycyjne agencje PR”.

Kolejnym efektem audytu było sformułowanie nowej strategii biznesowej agencji. Ta bierze bardzo mocno pod uwagę wyniki biznesowe jakie uzyskują klienci Graylinga.  Dążeniem jest wypracowywanie przewagi konkurencyjnej klientów agencji poprzez aktywne uczestnictwo i zaangażowanie na trudnym, konkurencyjnym i  generującym różne ryzyka otoczeniu. Co równie ważne, aktywne identyfikowanie potencjalnych zagrożeń i ich unikanie.

– Zmiany te  wprowadziliśmy również w związku z oczekiwaniami jakie formułowali wobec nas nasi klienci. Prace te wykonało nasze wewnętrzne studio kreatywne we ścisłej współpracy z zarządem Grayling. To zresztą jest dowodem jak my sami wierzymy w kompetencje i zaangażowanie naszych konsultantów – stwierdził m.in. Paul Taffe.

New Grayling signage

 

 

Comments

comments

248
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...