Grandes Kochonos wygrywa przetarg marki Seventh Generation

Informacja Prasowa - 15.05.2019
210

Grandes Kochonos wygrywa przetarg marki Seventh Generation

Pionierski producent roślinnych detergentów rozpoczyna komunikację marketingową w Polsce. W wyniku rozstrzygniętego w lutym 2019 przetargu agencja Grandes Kochonos, w ramach stałej obsługi, będzie odpowiedzialna za strategię komunikacji i kreację marki Seventh Generation. Grandesi zajmą się przygotowaniem strategii komunikacji online, opracowaniem treści przeznaczonych na kanały social marki, organizacją eventów oraz przygotowaniem materiałów BTL. 

Debiutująca na polskim rynku marka Seventh Generation rewolucyjnie podchodzi do dbałości o środowisko, tworząc swoje produkty z myślą o siedmiu kolejnych pokoleniach. Produkty Seventh Generation składają się w minimum 85% ze składników pochodzenia roślinnego, nie są testowane na zwierzętach, są pozbawione sztucznych aromatów, barwników i chloru, posiadają biodegradowalne formulacje i sprzedawane są w butelkach pochodzących z recyklingu*

*nie licząc barwnika

Comments

comments

210
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...