Grandes Kochonos wygrywa przetarg marki Seventh Generation
Pionierski producent roślinnych detergentów rozpoczyna komunikację marketingową w Polsce. W wyniku rozstrzygniętego w lutym 2019 przetargu agencja Grandes Kochonos, w ramach stałej obsługi, będzie odpowiedzialna za strategię komunikacji i kreację marki Seventh Generation. Grandesi zajmą się przygotowaniem strategii komunikacji online, opracowaniem treści przeznaczonych na kanały social marki, organizacją eventów oraz przygotowaniem materiałów BTL.
Debiutująca na polskim rynku marka Seventh Generation rewolucyjnie podchodzi do dbałości o środowisko, tworząc swoje produkty z myślą o siedmiu kolejnych pokoleniach. Produkty Seventh Generation składają się w minimum 85% ze składników pochodzenia roślinnego, nie są testowane na zwierzętach, są pozbawione sztucznych aromatów, barwników i chloru, posiadają biodegradowalne formulacje i sprzedawane są w butelkach pochodzących z recyklingu*
*nie licząc barwnika
Comments
