Graffiti i Lucky Luciano dołączyły do Klubu Producentów Reklamowych SAR

Informacja Prasowa - 28.09.2020
226

Graffiti i Lucky Luciano dołączyły do Klubu Producentów Reklamowych SAR

Dwa doświadczone domy produkcyjne: Graffiti i Lucky Luciano dołączyły do Klubu Producentów Reklamowych SAR i zapowiadają wzmocnienie działań na rzecz modelu wyłącznej współpracy z reżyserami.

Model współpracy 1 reżyser 1 studio został uznany za rekomendowany w ramach Białej Księgi Komunikacji Marketingowej. To oznacza, że jest on najwłaściwszy z punktu widzenia jakości
i efektywności procesów produkcyjnych. Naszym celem dzisiaj jest go upowszechnić, wspólnie z reklamodawcami, agencjami i domami produkcyjnymi. Wzmocnienie klubu o dwa znaczące studia – Graffiti i Lucky Luciano – jest potwierdzeniem, że właściwie wybraliśmy cel
. – powiedział Julian Dworak, Dyrektor KPR.

Od dawna widzimy potrzebę współdziałania środowiska producentów ze wszystkimi uczestnikami rynku – byliśmy jednymi z pomysłodawców powstania Klubu, mieliśmy wpływ na koncepcję, jednak postanowiliśmy poobserwować, jak inicjatywa się rozwinie. Dzisiaj nikt chyba nie ma wątpliwości, że klub wnosi do rynku realną wartość. W Lucky Luciano podzielamy cel, polegający na upowszechnianiu modelu współpracy jeden reżyser jedno studio. Uważamy, że jest on korzystny dla naszych klientów. Przed nami wciąż sporo pracy, dlatego zdecydowaliśmy się na wzmocnienie klubu naszą stałą obecnością i wkładem. – powiedział Michał Sitek – Partner / Executive Producer, Lucky Luciano.

Dołączamy do KPR, bo podzielamy jego cele i wierzymy w pracę zespołową. Dzisiaj, w czasach niepewności i ciągłych zmian rynkowych jest ona koniecznością nie tylko na poziomie firm, ale także środowiska. Liczymy, że przyniesie ona owoce w postaci stabilniejszego rynku, uczciwej konkurencji, co przełoży się na wyższą jakość nie tylko naszych usług, ale także na rozwój sektora. Praca z reżyserami w modelu wyłączności bardzo temu służy. – powiedział Franciszek Rogala – Graffiti.

 Powstały w 2018 roku Klub Producentów Reklamowych SAR zrzesza polskie domy produkcyjne spełniające określone kryteria członkowskie dot. bezpieczeństwa, jakości
i efektywności pracy produkcyjnej. Od 2020 roku KPR działa w oparciu o nową strategię, której głównym celem jest upowszechnianie współpracy producentów i reżyserów w modelu wyłączności.

Obecnie w skład klubu wchodzi dziewięć domów produkcyjnych: Dynamo, Film Produkcja, Graffiti, Lucky Luciano, Opus Film, OTO, Papaya, Tank i Watchout. Klub działa w strukturach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. http://www.kpr.sar.org.pl/

***

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 130 podmiotów: agencje full service, agencje mediowe, agencje brand design & consulting, agencje eventowe, agencje interaktywne, domy produkcyjne i agencje AdTech. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR koncentruje się na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR.  Od 1999 r. SAR jest członkiem European Advertising Agencies Association (EAAA), obecnie European Association of Communications Agencies (EACA). Oprócz tego współpracuje z międzynarodowymi stowarzyszeniami reklamy, tj. EACA, IPA, ADC*E. W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions. www.sar.org.pl

Comments

comments

226
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...