Gracjana Bałos dołączyła do zespołu Click Community na stanowisko Marketing Managera.
Informacja Prasowa - 07.08.2018
string(118) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/08/Zrzut-ekranu-2018-08-07-o-08.48.35.png');"
string(92) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/08/Zrzut-ekranu-2018-08-07-o-08.48.35.png"
Gracjana Bałos dołączyła do zespołu Click Community na stanowisko Marketing Managera.
Bałos po czterech latach zakończyła współpracę z agencją Design PR, gdzie pracowała na stanowisku PR Managera. Z początkiem września oficjalnie dołączy do zespołu Click Community, ale już teraz angażuje się w działania firmy. Do jej zadań należeć będzie wsparcie agencji z zakresu public relations i marketingu. Odpowiedzialna będzie za social media agencji, komunikację wewnętrzną i zewnętrzną marki. Objęte przez nią stanowisko jest nowe, a jego utworzenie wiąże się z aktywnym rozwojem Click Community.
Od początku swojej drogi zawodowej związana była z agencją Design PR, gdzie odpowiadała m.in. za: działania związane z media relations, obsługę social mediów, organizację eventów, przygotowywanie koncepcji PR-owych i ofert, współtworzenie kampanii czy kreowanie witryn internetowych. Z wykształcenia jest magistrem zarządzania ze specjalizacją public relations.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...