„Gotuj się na zmiany” – ruszyła 11. edycja programu edukacyjnego

Informacja Prasowa - 29.09.2021
31

„Gotuj się na zmiany” – ruszyła 11. edycja programu edukacyjnego

Winiary „Gotuj się na zmiany” – ruszyła 11. edycja programu edukacyjnego

 Wystartowała 11. edycja programu edukacyjnego Winiary „Gotuj się na zmiany”. Za jego realizację ponownie odpowiadają NAV agency, Mint Media oraz Clue PR.

Program „Gotuj się na zmiany” ma na celu edukację dzieci i młodzieży w zakresie racjonalnego odżywiania, zdrowego trybu życia oraz niemarnowania żywności w myśl idei zero waste.

Dobrych nawyków należy uczyć się od najmłodszych lat. Dlatego tegoroczna edycja programu będzie skierowana do szerszej grupy wiekowej. Aktywności obejmą nie tylko dzieci z 5-8 klas szkoły podstawowej, lecz również klasy młodsze (1-4) oraz grupy przedszkolne.

Nauczyciele, którzy zarejestrują do programu swoje szkoły, otrzymają 21 angażujących scenariuszy zajęć dostosowanych do każdej z grup wiekowych, przygotowane przez ekspertów ds. dydaktyki i dietetyki. Będą mieli również dostęp do gier i zabaw, które urozmaicą ich zajęcia prowadzone zarówno w trybie stacjonarnym, jak i online. Dla zarejestrowanych placówek przygotowano także cztery konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Ambasadorami tegorocznej edycji programu zostali Sonia Rudolf – finalistka 5. edycji Masterchef Junior, Pan Belfer – znany nauczyciel i twórca internetowy oraz Łukasz Gluza − popularny youtuber i nastoletni ekspert od social mediów.

Realizacją 11. edycji programu ponownie zajmują się NAV agency (koncepcja, kreacja i obsługa programu), Mint Media (obsługa kanałów social media) oraz Clue PR (działania PR).

Comments

comments

31
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...