Good One PR zamyka rok kolejnym awansem

Informacja Prasowa - 17.12.2020
212

Good One PR zamyka rok kolejnym awansem

Good One PR zamyka rok kolejnym awansem

Wraz z początkiem grudnia br. w strukturach Good One PR na stanowisko PR Account Executive awansowała Katarzyna Zawadzka.

Katarzyna Zawadzka związana jest z agencją Good One PR od lipca 2019 roku. Wcześniej obejmowała stanowisko Junior Account Executive. Do jej obecnych obowiązków należy budowanie relacji z mediami, współpraca z influencerami, przygotowywanie i realizacja strategii komunikacyjnych oraz koncepcji kreatywnych. Zawadzka prowadzi działania dla marki Brześć oraz przy wsparciu Eweliny Puławskiej (AD) dla Fundacji Kultury bez Barier. W zespole Eweliny Jaskuły (SAE) dalej będzie realizowała kampanie PR dla klientów, tj. Piotr Sierpiński Hair oraz Centrum Medyczne CMP.

Katarzyna Zawadzka doświadczenie zdobywała w działach marketingu Accor Hotels oraz Danone. Odbyła także praktyki w TVP Warszawa. Jest absolwentką kierunku dziennikarstwo i medioznawstwo ze specjalizacją PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim oraz komunikacji zintegrowanej na wydziale socjologii Collegium Civitas.

Good One PR to agencja strategicznego zarządzania komunikacją, obecna na polskim rynku od 10 lat. Agencja jest częścią grupy Good One, dzięki czemu zapewnia kompleksowość usług poprzez dostęp do specjalistów z pozostałych obszarów komunikacji, takich jak: digital, social media, SEO i SEM. Obecnie prowadzi działania dla takich marek jak m.in. Kontigo, Manufaktura Czekolady Chocolate Story, Podlaski Fundusz Kapitałowy, POLOmarket, Speedmail czy Würth Polska.

Comments

comments

212
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...