Good One PR z kolejnymi wygranymi przetargami

Informacja Prasowa - 23.11.2022
112

Od lipca br. agencja Good One PR powiększyła swoje portfolio o 6 kolejnych marek

Od lipca br. agencja Good One PR powiększyła swoje portfolio o 6 kolejnych marek. Wśród nowych klientów znalazły się firmy Energy Solution, RAJA Polska, FroGum oraz Ghelamco Hotel (właściciel Crowne Plaza Warsaw, Nova Wola i The Roof). Agencja prowadzi dla nich działania zarówno z zakresu PR produktowego, jak i korporacyjnego.

W lipcu br. agencja rozpoczęła współpracę z Energy Solution, czyli przedsiębiorstwem zajmującym się profesjonalnym doradztwem dla odbiorców energii elektrycznej i gazu ziemnego w obszarze merytorycznym, finansowym oraz prawnym. Celem prowadzonych działań jest budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozycjonowanie eksperckie jej przedstawicieli oraz promocja kluczowych usług. Good One PR odpowiada za inicjowanie dyskusji w mediach, prowadzenie biura prasowego, monitoring mediów, pozycjonowanie firmy w środowisku branżowym. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Agencja wygrała przetarg na obsługę PR dla tej marki.

We wrześniu br. do grona klientów agencji dołączyła firma RAJA Polska, wiodący europejski wielokanałowy dystrybutor materiałów opakowaniowych i wyposażenia dla firm. Przedsiębiorstwo jest obecne na rynku opakowań od ponad 65 lat, a w Polsce funkcjonuje od 2010 roku. Swoim klientom oferuje ponad 3000 produktów m.in. do przechowywania, transportowania i zabezpieczania towarów. Współpraca ma na celu budowanie pozytywnego wizerunku firmy i zwiększanie jej rozpoznawalności na polskim rynku. Agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego, monitoring mediów, komunikację nowości produktowych. Umowa została podpisana na 18 miesięcy. Agencja wygrała przetarg na obsługę PR dla tej marki.

Wśród nowych klientów Good One PR jest również FroGum, czyli polska, rodzinna firma z blisko 40-letnim doświadczeniem na rynku motoryzacyjnym, specjalizująca się w produkcji dywaników samochodowych i wkładek do bagażników. Od początku września br. agencja realizuje działania z zakresu PR produktowego i korporacyjnego, w tym prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami, liderami opinii oraz testy produktów. Umowa została podpisana na czas nieokreślony, a klienta pozyskano w ramach działań new business.

W październiku portfolio agencji powiększyło się o czterogwiazdkowy hotel znajdujący się w centrum Warszawy przy Rondzie Daszyńskiego, Crowne Plaza® Warsaw – The HUB oraz zlokalizowane pod tym samym adresem marki: Nova Wola – restauracja z polską kuchnią i The Roof, skybar na 21 piętrze. Wszystkie te marki należą do spółki Ghelamco Hotel. Agencja prowadzi działania komunikacyjne mające na celu promocję tych miejsc oraz ich oferty. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Klienta pozyskano w ramach działań new business.

Całość działań dla RAJA Polska i Energy Solution realizuje zespół komunikacji B2B, którym zarządza Michał Zębik, Senior Account Manager. Z kolei za projekty FroGum, Crowne Plaza® Warsaw – The HUB, Nova Wola i The Roof odpowiada zespół komunikacji konsumenckiej na czele z Iloną Rutkowską, Account Manager.

W gronie obecnych klientów agencji Good One PR znajdują się również takie marki jak m.in. BIG InfoMonitor, Kearney, OneDayMore, Wurth Polska, Coccodrillo, Speedmail, Hempking czy Kontigo.

Good One PR to agencja strategicznego zarządzania komunikacją, obecna na polskim rynku od 2009 roku. Agencja jest częścią grupy marketingowej Good One, dzięki czemu zapewnia kompleksowość usług poprzez dostęp do specjalistów z takich obszarów, jak: digital, social media, SEO i SEM. Siedziba główna firmy mieści się w Warszawie, na Żoliborzu. Oddział lokalny znajduje się w pierwszym pop-upie biurowym we Wrocławiu o nazwie „Pod Ciśnieniem”. W tegorocznym badaniu Kantar Polska, Good One PR została oceniona najlepiej spośród wszystkich agencji biorących w nim udział, otrzymując tytuł Agencja PR 2022 roku. W dwóch ostatnich edycjach rankingu agencja była jedną z najlepiej ocenianych firm za standard obsługi, współpracę oraz media relations. Realizowane przez nią projekty zostały nagrodzone w konkursach Złote Spinacze oraz PR Wings.

 

Comments

comments

112
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...