Good One PR wypromuje Hulakula
Good One PR wypromuje Hulakula
Z początkiem kwietnia 2019 agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z jednym z największych centrów rozrywki w Warszawie, którym jest Hulakula. Agencja zajmie się m.in. opracowaniem całościowej strategii komunikacji marki, promocją miejsca, kontaktem z mediami, a także wsparciem eventów organizowanych w Hulakula.
Hulakula Rozrywkowe Centrum Miasta to jedno z największych centrów rekreacyjno-rozrywkowych w stolicy. Marka obecna jest na rynku od blisko 20 lat. Swoją działalność rozpoczęła w 2000 roku jako kręgielnia w gmachu Biblioteki Uniwersyteckiej. W 2016 roku Hulakula przeniosła swoją siedzibę do budynku galerii Metropol Dom i Wnętrze przy ul. Jagiellońskiej 82B, w którym zajęła ponad 6,5 tys. mkw. przestrzeni. Aktualnie w nowoczesnym centrum rozrywki poza bowlingiem do dyspozycji gości jest bilard, parkiet na 2 tys. osób, trzy bary, nowoczesne sale konferencyjno-klubowe, restauracja, a także wewnętrzny plac zabaw oraz letni ogródek restauracyjny z placem zabaw na świeżym powietrzu.
Do zadań Good One PR należy stworzenie strategii działań komunikacyjnych, a następnie jej realizacja w obszarach PR-u produktowego i korporacyjnego, a także doradztwo w zakresie promocji, CSR’u oraz współpracy z influencerami.
Za koordynację działań z ramienia Good One PR odpowiada Ilona Rutkowska, PR Account Executive. Klienta pozyskano w ramach działań new business. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Comments
