Good One PR na rzecz kosmetyków naturalnych

Informacja Prasowa - 21.05.2019
40

Good One PR na rzecz kosmetyków naturalnych

W połowie marca agencja Good One PR rozpoczęła współpracę ze sklepem internetowym Cosibella.pl. Agencja zajmuje się promocją marek The Ordinary i NIOD, które znajdują się w jego ofercie. Ponadto, Good One PR odpowiada za działania w zakresie PR korporacyjnego i doradztwo reklamowe.

Cosibella.pl to sklep internetowy, który rozpoczął swoją działalność w 2014 roku. Jego asortyment obejmuje zarówno kosmetyki kolorowe, jak i przeznaczone do pielęgnacji skóry, w tym produkty The Ordinary oraz NIOD.

Wspólną cechą obu marek są proste, naturalne składy. Produkty The Ordinary i NIOD zostały stworzone zgodnie z zasadą transparentności użytych składników i nie są testowane na zwierzętach. Nie zawierają parabenów, siarczanów, olejów mineralnych bądź zwierzęcych, barwników smołowych z węgla kamiennego, formaldehydu, rtęci i oksybenzonu. Szeroki wachlarz produktów stwarza możliwość skomponowania odpowiednich zestawów pielęgnacyjnych dla każdego typu cery. Dzięki klinicznej skuteczności kosmetyki The Ordinary i NIOD zyskały uznanie na całym świecie.

Współpracę nawiązano w wyniku działań New Business agencji. Good One PR jest odpowiedzialna za PR korporacyjny, produktowy oraz doradztwo w zakresie kształtowania wizerunku. Z ramienia agencji działania koordynuje Ewelina Jaskuła. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Comments

comments

40
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...