Good One PR dla marki Exabid
Good One PR dla marki Exabid
Na początku lutego 2019 roku do grona klientów agencji Good One PR dołączyła firma Exabid, która rozpoczyna działalność w branży transportu, spedycji i logistyki. Agencja będzie odpowiadać za działania w zakresie media relations oraz doradztwo marketingowe.
Exabid to marka platformy zakupów grupowych B2B, adresowana do firm transportowych. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie w polskiej branży TSL. Za pośrednictwem portalu www.exabid.com firma realizuje zamówienia na samochody osobowe i dostawcze oraz wszelkiego rodzaju pojazdy transportowe. W swoim działaniu Exabid opiera się na założeniach rzeczywistego procesu zakupów w grupie, reprezentując klientów w negocjacjach z producentami.
Do zadań Good One PR będzie należało nawiązanie relacji ze środowiskiem mediów branżowych oraz wzrost rozpoznawalności marki na polskim rynku.
Za koordynację działań z ramienia agencji odpowiada Michał Zębik, Senior PR Account Executive. Klienta pozyskano w wyniku rekomendacji. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Comments
