Good Division rozpoczyna współpracę z PSG Polska
Good Division rozpoczyna współpracę z PSG Polska
Do grona klientów Good Division dołącza PSG Polska — lider w dziedzinie usuwania zagrożeń biologicznych i chemicznych.
W ramach stałej współpracy, od 1 maja 2020 agencja odpowiada za przygotowanie i realizację strategii komunikacyjnej firmy, doradztwo w zakresie pozycjonowania ekspertów oraz szeroko pojęty consulting biznesowy.
— Praca z biznesami, które są w trakcie bardzo intensywnego wzrostu, to nasza specjalność. PSG Polska to właśnie taka firma, więc tym bardziej cieszymy się, że zdecydowali się pracować akurat z nami — komentuje Jolanta Piela, CEO Good Division.
— Podczas pandemii, liczba zapytań dotyczących naszych usług wzrosła o ponad 900%. Weszliśmy dzięki temu na zupełnie nowy poziom, na którym potrzebujemy zaufanego partnera do wsparcia i realizacji naszej strategii komunikacji i biznesowej — mówi Patryk Nowicki, CEO PSG Polska.
PSG Polska to kluczowy gracz na rynku dezynfekcji. W swoim portfolio ma pracę m.in. dla Lenovo, PGNiG, MetLife, PLL LOT, Miasta Stołecznego Warszawy, KIA czy Strabag.