GONG zwycięzcą przetargu na komunikację online dla marki Tyskie

Redakcja PR - 25.09.2018
27

Agencja kreatywna GONG (Group One), wygrała przetarg Kompanii Piwowarskiej na kompleksową obsługę komunikacji marki Tyskie w obszarze digital

GONG, agencja kreatywna, należąca do największej, niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, wygrała przetarg na obsługę komunikacji online marki Tyskie, ze szczególnym uwzględnieniem działań w mediach społecznościowych. Kluczowym zadaniem Agencji było opracowanie zintegrowanej kampanii digital na premierę nowej platformy kreatywnej marki „Przejdźmy na TY”. Jej zakres obejmie zarówno kampanię typu display, mobile i video, działania na FB i Instagramie, jak również aktywności niestandardowe, łączące komunikację on i offline. Ważnym elementem współpracy będzie również kooperacja z wybranymi influencerami.

„Komunikacja on-line ma kluczowe znaczenie w strategii komunikacji marki Tyskie, dlatego nawiązaliśmy współpracę z wiarygodnym i doświadczonym partnerem. O wyborze agencji GONG zadecydowało przede wszystkim kompleksowe podejście do postawionych zadań oraz bardzo dobrze przygotowana, spójna strategia marki, połączona z kreatywnymi i angażującymi aktywacjami we wszystkich punktach styku konsumenta z marką w kanałach cyfrowych.” – mówi Tycjan Lewandowski, Dyrektor marki Tyskie.

GONG to jedna z wiodących agencji kreatywno-strategicznych full service z zespołem ponad sześćdziesięciu twórców kreacji w ramach trzech biur w Polsce i za granicą. Agencja tworzy zintegrowaną komunikację dla największych marek polskich i międzynarodowych i jest zaliczana do grona najbardziej efektywnych niezależnych agencji reklamowych na świecie (Effie Effectiveness Index). Kampanie Gong od 17 lat zdobywają uznanie w prestiżowych konkursach reklamowych. Agencja dwukrotnie zdobyła tytuł agencji roku (2015 IAB Polska i Interaktywna Agencja Roku 2014 M&MP), a ostatnio również wyróżnienie M&MP za działania 360 stopni.

Comments

comments

27
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...