Gong będzie odpowiadał za obsługę Virgin Mobile Polska, największego operatora wirtualnego w Polsce

Piotr Rogacki - 12.05.2017
155

Gong rozpoczyna długofalową współpracę z marką Virgin Mobile

Gong, agencja kreatywna w ramach Group One, specjalizująca się w rozwiązaniach z pogranicza mediów cyfrowych i tradycyjnych, rozpoczyna długofalową współpracę z marką Virgin Mobile. Gong będzie pełnił rolę wiodącej agencji strategiczno-kreatywnej.W ramach współpracy będzie odpowiadał za całościową obsługę komunikacji telekomu –w tym stworzenie platformy komunikacyjnej, która będzie spajała działania we wszystkich mediach. Poprzednio Virgin Mobile był obsługiwany w tym zakresie przez „Lubię to – linked by Isobar” (Dentsu Aegis Network).

Virgin Mobile jest częścią Virgin Group – międzynarodowej grupy inwestycyjnej i marki rozpoznawalnej na całym świecie, założonej przez Richarda Bransona. Na polskim rynku operator jest obecny od 2012 roku i może pochwalić się największą dynamiką wzrostu liczby użytkowników ze wszystkich operatorów wirtualnych.

Gong – agencja kreatywna full-service z digitalowym sercem

Przekazujemy naszą całościową komunikację w ręce Gong, który okazał się czarnym koniem tego przetargu. O wygranej zadecydowały mocny koncept kreatywny, zespół znający rynek telekomów oraz przemyślane i oryginalne koncepty na aktywacje online. Możliwość współpracy z agencją kreatywną, która odnajduje się zarówno w ATL-u jak i digitalu daje ogromy komfort – uzasadnia Piotr Suchodolski, Dyrektor Marketingu Virgin Mobile.

Media cyfrowe są głównym kanałem komunikacji marki Virgin Mobile, dlatego potrzebowali partnera, który zapewni obsługę nowej platformy komunikacji full service, a jednocześnie będzie miał bardzo silne kompetencje digitalowe. Wygrana w tym przetargu to potwierdzenie najmocniejszych stron Gong i tego, co nas wyróżnia na rynku – mówi Jacek Ryniecki, Client Service Director Gong.

Gong to jedna z wiodących agencji kreatywno-strategicznych full service z zespołem ponad pięćdziesięciu kreatywnych w ramach trzech biur w Polsce i za granicą. Agencja tworzy zintegrowaną komunikację dla największych marek polskich i międzynarodowych i jest zaliczana do grona najbardziej efektywnych niezależnych agencji reklamowych na świecie (Effie Effectiveness Index). Kampanie Gong od 16 lat  zdobywają uznanie w prestiżowych konkursach reklamowych. Agencja dwukrotnie zdobyła tytuł agencji roku (2015 IAB Polskai Interaktywna Agencja Roku 2014 M&MP). Gong jest częścią Group One, największej polskiej niezależnej grupy reklamowej.

Comments

comments

155
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...