Golden Marketing Conference

Redakcja PR - 05.11.2018
293

„Nowy wymiar marketingu” w Katowicach

Już 14 listopada w Katowicach rozpocznie się Golden Marketing Conference. W tym roku hasłem przewodnim wydarzenia jest „Nowy wymiar marketingu”, które nawiązuje do szybkości zmian zachodzących nie tylko w otaczającym nas świecie, ale także w samym marketingu. Specjaliści z branży marketingowej staną przed wymagającym zadaniem zaprezentowania tych zmian i zaoferują pomoc w dostosowaniu się do nich.

Golden Marketing Conference to dwa dni pełne wykładów pozwalających na kompleksowe ujęcie zagadnień branży marketingowej. Wiedzą opartą na doświadczeniach podzieli się z uczestnikami 18 specjalistów, w tym:

  • Beata Tadla – Nowa TV
  • Marek Gonsior – Agata SA
  • Adrian Gamoń – Social Frame
  • Adrian Martinez – HR Embassy
  • Anna Urbańska – 3 Kolory Mózgu
  • Cezary Kuik – Bot Like You
  • Grzegorz Borowiecki – WUNDERTEAM

Prelegenci poruszą aktualne zagadnienia istotne dla każdego marketingowca, między innymi biznesowe możliwości AI, Messengera, Facebooka, Google AdWords czy Analytics, skuteczne wykorzystanie marketingu do budowy przewagi konkurencyjnej i Personal Branding w skalowaniu biznesu. Dzięki temu uczestnicy nabędą konkretną wiedzę oraz narzędzia, która ułatwią im codzienną pracę i pozwolą wejść na nowy stopień profesjonalizmu.

Golden Marketing Conference to nie tylko potężna dawka wiedzy, ale także długa sesja networkingowa, która pozwoli na poznanie nowych osób, a co za tym idzie nawiązanie potencjalnych kontaktów biznesowych. Konferencja przeznaczona jest dla każdego, kto chce prowadzić skuteczną komunikację w Internecie, mediach klasycznych jak i wewnątrz organizacji. Uzyskana praktyczna wiedza podniesie kwalifikacje zawodowe, a nawiązane nowe znajomości mogą zapewnić nowe kontrakty.

Konferencja odbędzie się w dniach 14-15 listopada w hotelu Vienna House Easy w Katowicach.

Więcej informacji, szczegółowy program oraz formularz zgłoszeniowy na stronie goldenmarketing.pl

Comments

comments

293
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...