Golden Arrow 2021 rozdane. Duet Przestrzeń i VMLY&R z grand prix. Nagrody specjalne dla Digital Kingdom i Havas Media Group

Informacja Prasowa - 25.06.2021
264

Golden Arrow 2021 rozdane. Duet Przestrzeń i VMLY&R z grand prix. Nagrody specjalne dla Digital Kingdom i Havas Media Group

Golden Arrow 2021 rozdane. Duet Przestrzeń i VMLY&R z grand prix. Nagrody specjalne dla Digital Kingdom i Havas Media Group

Wczoraj (24 czerwca) odbyła się 16. edycja konkursu Golden Arrow. Redakcja miesięcznika „Media Marketing Polska” oraz Stowarzyszenie Marketingu SMB wręczyły statuetki za najlepsze projekty i rozwiązania marketingowe w 2021 r. Nagrody główne odebrało 27 laureatów. Wręczono także 32 wyróżnienia i 2 nagrody specjalne. Grand prix konkursu otrzymał duet Przestrzeń i VMLY&R za kampanię cross-marketingową dla Decathlonu i IKEA.

Agencje Przestrzeń i VMLY&R to najjaśniejsza gwiazda tegorocznej gali Golden Arrow. Kampania „Lepszy dom sprawdza się w sporcie” dla Decathlonu i IKEA zdaniem jurorów zasłużyła na grand prix.

– W tym roku jury postanowiło jednogłośnie przyznać grand prix wspólnej kampanii marek Decathlon i IKEA – „Lepszy dom sprawdza się w sporcie”. Kampania podbiła serca jurorów, podobnie jak serca jej odbiorców. Jury doceniło przede wszystkim odwagę obu firm w samej decyzji o współpracy i podejściu do kampanii co-brandowej, w której marki wymieniły się claimami, prowadziły żywy dialog, doskonale wpisały komunikację w kontekst, w jakim znaleźli się odbiorcy i ten trudny dla wszystkich czas okrasiły dozą humoru i zabawy. Warte podkreślenia jest również to, jak kontekst i kampania w naturalny sposób połączyły produkty obu marek. Te wszystkie elementy złożyły się w świetnie współgrającą całość. Kampania jest także bardzo dobrym przykładem współpracy zarówno marketerów, jak i partnerujących im agencji – uzasadnia Marta Strzyżewska, przewodnicząca jury Golden Arrow 2021 oraz dyrektor marketingu i cyfryzacji Aviva.

Jury wręczyło także dwie nagrody specjalne. Pierwszą statuetkę otrzymała agencja Digital Kingdom za „najbardziej ujmującą kreację” w kampanii „Kolorowy wiatr na nowo” dla BBC Studios. Druga nagroda powędrowała do Havas Media Group i – ponownie – do agencji VMLY&R za projekt „Gdzie są nasze Patronki” dla BNP Paribas Polska. Tutaj doceniono „kreatywne i efektywne promowanie różnorodności”.

Nagrody główne #GoldenArrow2021 przyznano aż 27 laureatom. Wśród nagradzanych agencji szczególnie wybijały się: H2H.tech, Isobar Polska, Universal McCann, Live Age, IQ Marketing, Dziadek do Orzechów (wraz z OTO Film),  Wavemaker czy GoldenSubmarine.

Wręczono także 32 wyróżnienia, które otrzymały m.in. Loyalty Point, Publicis Worldwide Polska, Bluecloud Interactive czy OMD.

Pełna lista nagrodzonych jest dostępna na stronie: www.goldenarrow.pl

Agencja Marketing Services i Digital Roku

Podczas gali #GoldenArrow2021 wręczono także nagrody i wyróżnienia dla najlepszych agencji marketing services i digital według „Media Marketing Polska”. Na zlecenie redakcji niezależny instytut badawczy Kantar przebadał ponad 1000 respondentów – klientów rynku agencyjnego w zakresie usług wsparcia sprzedaży, programów lojalnościowych, działań fitmarketingowych i online, którzy wskazali liderów. Na tej podstawie wręczono dwie nagrody główne.

Agencją Marketing Services Roku zostało wielokrotnie nagradzane tego wieczoru H2H.tech. Z kolei statuetkę dla Agencji Digital Roku otrzymało SalesTube.

 Wyróżnienia powędrowały do: Loyalty Point, Smolar, Unique One (w kategorii Agencja Marketing Services) oraz AdCookie, Crafton, Content House (kategoria Agencja Digital).

 Kilka słów o konkursie #GoldenArrow

Golden Arrow to konkurs marketingu organizowany przez magazyn „Media Marketing Polska” oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. W tym roku jury złożone z najlepszych w Polsce marketerów i przedstawicieli agencji reklamowych wybrało zwycięzców spośród rekordowej liczby zgłoszeń. Oceniano ponad 180 prac konkursowych. Przewodniczącą jury była Marta Strzyżewska, dyrektor marketingu i cyfryzacji w Aviva.

Ze względu na rosnącą popularność w tym roku konkurs rozszerzono o nowe kategorie i ich podtypy, m.in.:

  • Wyzwania marketera: product launch, product relaunch, innowacja w dystrybucji, premiumizacja, long-term strategy, wzorowa współpraca marketer – agencja;
  • E-commerce: innowacja roku, najlepsze rozwiązanie omnichannel, transformacja cyfrowa, najlepsze doświadczenie zakupowe użytkownika;
  • Retail & Shopper Marketing: kampania shopper marketing, nowe technologie retail, innowacje private label, shopper experience & shop design;
  • Kampanie szyte na miarę: kampanie regionalne marek, kampania idei, kampania idealnie sprofilowana;

Pozostałe statuetki powędrowały do zwycięzców stałych kategorii regulaminowych, m.in.:

  • Wysyłka bezpośrednia;
  • Program lojalnościowy;
  • Promocja sprzedaży;
  • Experimental marketing;
  • Data science;
  • Direct response advertising;
  • Personalizacja;
  • Kampania zintegrowana;
  • CSR;
  • Eko marketing;
  • Grywalizacja;
  • Non-profit;
  • Design;
  • Open;
  • Salon odrzuconych.

Historia Golden Arrow

Nieprzerwanie od 2006 r. jury konkursowe zadaje pytania o efekt i innowacyjność w największych przeprowadzonych kampaniach. Głównym celem konkursu Golden Arrow jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Nagrody otrzymują projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży.

W konkursie mogą uczestniczyć agencje reklamowe full service, agencje marketingu zintegrowanego, BTL, eventowe, interaktywne, domy mediowe oraz wszystkie firmy (niezależnie od branży), które na zlecenie lub w celu promocji własnej zrealizowały pełną i spójną kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.

 

Comments

comments

264
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...