Going. sprawdził jak Polacy bawili się w minione wakacje
Za oknami już jesień, więc to idealny moment, aby podsumować minione lato, które pod względem imprez i festiwali było wyjątkowo gorące. Going. – czołowa platforma eventowo-biletowa sprawdził, jak Polacy bawili się w miesiącach wakacyjnych.
Blisko 100 000 biletów
Według danych Going. największą grupę kupujących bilety, bo aż 80 proc., stanowiły osoby w przedziale wiekowym 18-34 lata. Biorąc pod uwagę zarówno imprezy bezpłatne, jak i te biletowane, przeciętnie użytkownik platformy uczestniczył w ciągu wakacji w przynajmniej jednym wydarzeniu rozrywkowym.
Królowały festiwale
Wyniki sprzedaży biletów potwierdziły, że wśród Polaków zapanowała prawdziwa moda na stand-upy. Świetnie obrazują to dane za lipiec – prawie co czwarty bilet sprzedany w tym miesiącu za pośrednictwem Going. był wejściówką na stand-up.
festiwale – 54 proc.
koncerty – 24 proc.
imprezy klubowe – 8 proc.
stand-upy – 6 proc.
lipiec
festiwale – 40 proc.
koncerty – 25 proc.
stand-upy- 23 proc.
imprezy klubowe – 6 proc.
sierpień
festiwale – 44 proc.
koncerty – 36 proc.
imprezy klubowe – 6 proc.
stand-upy – 6 proc.
Imprezowa mapa Polski
czerwiec: Pogłos, Iskra Pole Mokotowskie, Klub SPATiF
lipiec: Pogłos, Progresja, Klub SPATiF
sierpień: Klub SPATiF, Pogłos, Progresja
Top 3 miejsc – Kraków
czerwiec: Zet Pe Te, Klub Studio, Klub Studencki Żaczek
lipiec: Klub Studencki Żaczek, Klub Studio, Zet Pe Te
sierpień:Klub Studio, Klub Studencki Żaczek, Klub RE
Top 3 miejsc – Poznań
czerwiec: Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu, Studio Słodownia +3, Republika Sztuki Tłusta Langusta
lipiec i sierpień: Tama, 9stóp Akademickie Centrum Kultury i Sportu, Schron
Top 3 miejsc – Wrocław
czerwiec: Dziedziniec wrocławskiego Arsenału, Hala Stulecia, Akademia Club
lipiec: Dziedziniec wrocławskiego Arsenału, Akademia Club, HotSpot
sierpień: D.K. Luksus, Akademia Club, Narodowe Forum Muzyki
Ile Polacy wydają na rozrywkę
Przeciętnie użytkownik Going. przeznaczył na udział w imprezach wakacyjnych 140,7 zł, zaś średni koszt biletu na wydarzenia dostępne na platformie wyniósł 78,48 zł.
Bilety w aplikacji
Platforma 360 stopni
Z aplikacji mobilnej Going. korzysta już ponad 300 tysięcy osób, a serwis Goingapp.pl odnotowuje ponad milion odwiedzin miesięcznie.
W 2018 roku Going. stał się częścią Grupy Empik. W efekcie powstała największa w Polsce wielokanałowa platforma biletowa i informacyjna dotyczącą wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych, która obejmuje swoim zasięgiem 17 milionów odbiorców i ponad 100 miast.