Ostatni „Twój Weekend” zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion na festiwalu Cannes Lions

Informacja Prasowa - 24.06.2019
260

Ostatni „Twój Weekend" zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion na festiwalu Cannes Lions

„Ostatni Twój Weekend”, zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów – Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion. Dodatkowo, VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategoriach „Good”.

To pierwsze w historii Grand Prix dla projektu z Polski, pierwszy polski tytuł Agencji Roku Cannes Lions (kategorie Good), pierwsze polskie nagrody w kategoriach Glass: the Lions for Change oraz Titanium.
Titanium nagradza przełomowe, nowatorskie, skłaniające do myślenia i reprezentujące całkowicie nowy punkt widzenia projekty, które wyznaczają nowe kierunki w branży.
Poznaj wszystkie zwycięskie kampanie >>
Glass: the Lions for Change wyróżnia działania na rzecz równości płci, w tym przeciwdziałania dyskryminacji i łamania stereotypów postrzegania płci.
Poznaj zwycięzców >>
„Ostatni Twój Weekend” opuścił Cannes z 5 nagrodami na koncie: oprócz Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change i Titanium Lion kampania zdobyła trzy brązowe lwy w kategoriach: Print & Publishing, Media oraz Brand Experience & Activation.
Podczas całego festiwalu „Ostatni Twój Weekend” zdobył aż 12 nominacji na 7 shortlistach.

-Jestem ogromnie szczęśliwy i dumny. I szczerze mówiąc, wciąż nie mogę w to uwierzyć. Nie zdołalibyśmy zrealizować tego projektu, gdyby nie ogrom pracy ze strony naszego klienta – Gazeta.pl oraz jej równie odważnych partnerów: BNP Paribas Bank Polska i Mastercard. Nie ugięli się pod ciężarem polaryzującej polskie społeczeństwo dyskusji wywołanej przez „Ostatni Twój Weekend”. Potrzebujemy dziś w Polsce więcej takich marek i stojących za nimi marketerów. Marta, Darek, Michał – jesteście moimi bohaterami – Dawid Szczepaniak, Executive Creative Director & Partner, VMLY&R Poland.

Osadzony film
 
 -Nagroda na Cannes Lions to wyjątkowy zaszczyt, zwłaszcza Grand Prix w Glass: the Lions for Change – ważnej i znaczącej kategorii. Nasza codzienna praca w Gazeta.pl polega na tworzeniu platformy do rozmów, rzucaniu światła na ważne kwestie i inspirowaniu zmian. Wierzę, że projektem „Ostatni Twój Weekend” zrobiliśmy właśnie to wszystko i na dodatek w spektakularny sposób. Jestem bardzo wdzięczna za wszystkie nagrody, ponieważ są one kolejną okazją do kontynuowania ważnej dyskusji o potrzebie równości – Marzena Szkolak, Content Director, Gazeta.pl; Editor-in-chief, „Ostatni Twój Weekend”
Poznaj szczegóły projektu:
 Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions odbył się w dniach 17-21 czerwca 2019 roku. To międzynarodowy festiwal dedykowany komunikacji kreatywnej, branży reklamowej oraz dziedzinom pokrewnym. Jest największym i najważniejszym spotkaniem branży reklamowej i kreatywnej na świecie. Festiwal, podczas którego ma miejsce rozdanie nagród – „Lwów”, odbywa się corocznie w Palais des Festivals w Cannes we Francji.

Comments

comments

260
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...