GIVT podjęła współpracę z Hanami Communications
GIVT to firma pomagająca klientom uzyskać należne odszkodowanie od linii lotniczych m.in. za opóźnienie bądź odwołanie lotu. Agencja PR Hanami Communications będzie wspierała spółkę w zakresie komunikacji z mediami oraz działań social mediowych.
Współpraca przygotowująca wprowadzenie nowej marki na rynek została rozpoczęta 1 marca br. na podstawie umowy na czas nieokreślony. Do zadań agencji Hanami należy przede wszystkim wspomaganie GIVT w komunikacji ze wszystkimi interesariuszami. Wykorzystywane do tego będą zarówno kanały offline, jak i online. Agencja będzie również wspierała działania spółki w zakresie social media. Jerzy Ciszewski, założyciel Hanami Communications, jest podekscytowany nową współpracą:
„GIVT to nasz drugi klient obok działającej w przemyśle optycznym Grupy Essilor. Bardzo cieszymy się z tej współpracy, ponieważ ta firma i jej plany są po prostu ekscytujące. Klient po partnersku daje nam dużo przestrzeni kreatywnej, oczekując nietuzinkowych, praktycznych i skutecznych działań public relations. Jak wiadomo, taki układ nie zawsze ma miejsce w relacji agencji z klientem. Jest to więc jeden z wielu powodów, dla których doceniamy pozytywną współpracę z GIVT.”
Kooperacja dwóch podmiotów jest nastawiona na szeroki zakres działalności, a elastyczne podejście jednej i drugiej strony pozwala na stosowanie śmiałych rozwiązań. GIVT jest zresztą przedsięwzięciem, którego skala zwiększa się w błyskawicznym tempie – firma do wakacji planuje wejść na kolejne rynki europejskie. Hanami Communications będzie wspierać działania klienta w obszarze public relations .
Za działania na rzecz klienta odpowiada Joanna Maciejewicz, PR Account Manager Hanami Communications, wspierana przez Jerzego Ciszewskiego.