GIVT – Platforma on-line, która zamienia problem z lotem w pieniądze na rachunku pasażera, działa już w Polsce!

Informacja Prasowa - 12.04.2018
64

GIVT - Platforma on-line, która zamienia problem z lotem w pieniądze na rachunku pasażera, działa już w Polsce!

Tylko w ramach Unii Europejskiej aż 15 milionów pasażerów rocznie ma problem z opóźnionym lub odwołanym lotem. GIVT rozpoczął działalność w Polsce i ma międzynarodowe plany, które już zaczął realizować. Spóźnienia, odwołania lotów i odmowa wejścia na pokład to bardzo nieprzyjemne sytuacje. W konsekwencji pasażerów spotykają zakłócenia w podróży, dodatkowe koszty, nieudane wakacje. W takich sytuacjach GIVT, w imieniu poszkodowanych klientów, skutecznie uzyskuje finansową rekompensatę za zaistniałe utrudnienia w podróży, wypłacając pieniądze bezpośrednio na rachunek klienta.

Mimo że świadomość istnienia tego rodzaju usługi wciąż jest na niskim poziomie, w ciągu zaledwie kilku miesięcy spółka zgłosiła w imieniu klientów wnioski o wartości ponad 10 mln zł do około 100 linii lotniczych. GIVT szybko zwiększa zatrudnienie, a skala działalności firmy dynamicznie rośnie. Docelowo, jeszcze przed okresem wakacyjnym tego roku, GIVT rozpocznie operacje poza Polską, na kolejnych rynkach Europy. Pracuje już nad tym zespół międzynarodowych ekspertów.

Za spółką stoją Jacek Podoba oraz Jacek Komaracki. Obaj mają za sobą doświadczenie w biznesowych projektach z branży bankowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacji i nowoczesnych technologii. Wiele z nich to innowacyjne rozwiązania biznesowe, skutecznie zdobywające rynek. To Podoba i Komaracki m.in. tworzyli od samego początku sukces pionierskiego banku internetowego w Polsce – Inteligo, później przejętego przez PKO Bank Polski.

Skala opóźnień w Unii Europejskiej

Rynek, na którym działa GIVT, jest bardzo duży. 15 mln pasażerów rocznie, dotkniętych problemem związanym z opóźnionym lub odwołanym lotem, powinno otrzymać od linii lotniczych w sumie 5 mld euro rekompensaty w skali roku. Nic więc dziwnego, że niektóre linie nie ułatwiają swoim klientom możliwości składania reklamacji w przypadku zakłóconych lotów.

Dla wielu klientów często jest niejasne, co przysługuje im w takich sytuacjach. Z tego powodu GIVT rozpoczyna szeroką kampanię edukacyjną pomagającą pasażerom zrozumieć ich prawa, a także jak prosto dzięki platformie GIVT można zmierzyć się z tym problemem.

Technologia i sztuczna inteligencja

GIVT zamierza zdobyć rynek nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi, wspierającymi dynamiczną analizę lotów i ich opóźnień, a także samych procesów obsługi klienta. Duża część inwestycji przeznaczana jest na systemy automatyzacji zadań, machine learning i zaawansowane big data. Połączenie analizy wielu danych wraz z wykorzystaniem sztucznej inteligencji pomoże tworzyć innowacyjne produkty dla klientów spółki.

Silny, międzynarodowy zespół

W GIVT pracuje wielu doświadczonych ekspertów z kilku krajów. W zespole są obecni menagerowie z branży lotniczej, finansowej, konsultingowej, nowoczesnych technologii, digital marketingu i usług prawnych.

Jacek Podoba, pełniący funkcję prezesa GIVT, wyjaśnia:

„Tak solidne zaplecze eksperckie pozwoli na bardzo szybki rozwój i zwiększenie skali naszej działalności. Zgromadzony zespół posiada nie tylko wysokie i zdywersyfikowane kompetencje, ale ma także bogate doświadczenie w budowaniu dużych przedsięwzięć od podstaw. Dla podniesienia skuteczności naszych działań powołaliśmy też kancelarię GIVT Legal,  która wzmacnia nas w procesie negocjacji z liniami lotniczymi.”

Jacek Komaracki, wiceprezes GIVT, dodaje:

„Mamy już wielotysięczną grupę klientów, która dynamicznie rośnie. Z  miesiąca na miesiąc zwiększamy skalę naszej działalności. Rynek lotniczy będzie rósł, a tym samym grupa klientów potrzebujących pomocy. Dostarczymy im najlepszy możliwy produkt.”

Za przygotowaniem strategii marki, w tym logotypu, stoi McCann Worldgroup. Za przygotowanie architektury informacji i projektu graficznego portalu GIVT.com oraz część wizualną marki odpowiadają specjaliści z BB8. Działaniami z zakresu Public Relations zajmuje się Hanami Communications, agencja stworzona przez Jerzego Ciszewskiego.

Comments

comments

64
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...