„Gimme! Gimme! Gimme!”, czyli ABBA na TikToku!

Informacja Prasowa - 30.08.2021
189

„Gimme! Gimme! Gimme!”, czyli ABBA na TikToku!

„Gimme! Gimme! Gimme!”, czyli ABBA na TikToku!

Muzyka to kluczowy element TikToka, który nie tylko pobudza kreatywność, lecz także wyznacza nowe trendy. Wielu wykonawców oraz artystów idzie z duchem czasu i dołącza do społeczności platformy – dziś możemy znaleźć na niej utwory muzyków z całego świata. Od teraz na TikToka wkracza kultowy zespół lat 70. – ABBA, a na jego fanów czeka wiele niespodzianek.

Jedna z najpopularniejszych i najbardziej przebojowych grup w historii popu – ABBA, przenosi swój muzyczny katalog do globalnej społeczności TikToka. Założona w Sztokholmie w 1972 roku i wprowadzona na światową scenę po zwycięstwie na Eurowizji w 1974 roku z utworem „Waterloo”, ABBA szybko stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych grup wszech czasów. Od dziś, utwory tego kultowego zespołu dostępne są dla wszystkich użytkowników TikToka.

Piosenki ABBY napędzały organiczne trendy na platformie jeszcze zanim zostały na niej udostępnione, a ich utwory były jednymi z najczęściej wyszukiwanych przez użytkowników. O popularności szwedzkiego zespołu wśród społeczności TikToka świadczy challenge z początku tego roku, czyli #DancingQueenChallenge. W ramach wyzwania, twórcy zachęcali do śpiewania swoich wersji refrenu „Dancing Queen”. Do tej pory hashtag zdobył imponującą liczbę ponad 160 milionów wyświetleń. Jednocześnie, inne znane piosenki, takie jak „Slipping Through my Fingers” i „Chiquitita” zapoczątkowały nowe trendy na TikToku, a także wygenerowały miliony odtworzeń, duetów i wyświetleń na całym świecie.

Od dziś, muzyka zespołu lat 70. dostępna jest w TikTok Sounds, a oficjalny Hashtag Challenge #ABBA podbija platformę zachęcając społeczność do inspiracji słynnymi utworami. Użytkownicy TikToka mogą tworzyć własne wideo z wykorzystaniem takich piosenek, jak „Knowing Me Knowing You”, „Voules-Vous”, „Dancing Queen”, „Take a Chance on Me” i „The Winner Takes it All”.

Oficjalny profil zespołu dostępny jest pod nazwą @ABBA, a jego pierwsze wideo z fortepianową wersją utworu „Dancing Queen” już zdobywa popularność wśród fanów.

„Jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy powitać Agnethę, Benny’ego, Björna i Anni-Frid na TikToku, udostępniając ich niesamowitą twórczość obecnym i nowym fanom na całym świecie. Ich wyjątkowy kunszt tworzenia piosenek, będących jednymi z najbardziej rozpoznawalnymi w historii, łączy pokolenia i inspiruje miłośników muzyki od dziesięcioleci. Nie możemy się doczekać jak ABBA zostanie przyjęta przez społeczność TikToka, wywołując kolejną falę kreatywności muzycznej przy pomocy hitów, które zdefiniowały muzykę pop na tak długi czas” – powiedział Paul Hourican, Head of Music Operations w TikTok

Comments

comments

189
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...