Generali Polska współpracuje z agencją Grow
Generali Polska współpracuje z agencją Grow
Generali Polska współpracuje z agencją Grow w zakresie realizacji działań związanych z employer brandingiem. Głównym zadaniem agencji jest promocja ubezpieczyciela wśród kandydatów do pracy.
Generali Polska jest częścią międzynarodowej Grupy, jednej z największych na świecie firm ubezpieczeniowych i zarządzania aktywami. Założona w 1831 roku, Grupa Generali działa w 50 krajach, zatrudnia niemal 72 000 pracowników i zdobyła zaufanie
66 milionów klientów. W Polsce działa od 1998 roku.
Agencja Grow odpowiada za przygotowanie i realizację działań taktycznych
i strategicznych w zakresie employer brandingu.
„Employer branding to obszar, w którym specjalizujemy się od lat, również praca dla klientów z branży ubezpieczeniowej i finansowej nie jest nam obca. Cieszymy się, że Generali Polska nam zaufało i zdecydowało się wybrać do współpracy właśnie naszą agencję” – mówi Łukasz Jarota, dyrektor zarządzający Grow.
W ramach wsparcia agencja realizuje cele związane z komunikacją marki Generali jako pracodawcy wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji, z naciskiem na rekrutację oraz pozycjonowanie marki wśród kandydatów.
W Grow za działania dla Generali Polska odpowiadają: Łukasz Jarota, dyrektor zarządzający i Agnieszka Borak, dyrektor strategiczny.
Współpracę nawiązano w wyniku przetargu, a umowa została podpisana na 12 miesięcy.