Generali i Grupa Vitality przedłużają współpracę do 2028

Informacja Prasowa - 30.07.2021
273

Generali i Grupa Vitality przedłużają współpracę do 2028

Generali i Grupa Vitality przedłużają współpracę do 2028

  • Sukces programu sprawił, że Generali i Vitality Group, międzynarodowa spółka Discovery Group Ltd, uzgodniły wcześniejsze przedłużenie europejskiego partnerstwa.
  • Program Generali Vitality został z powodzeniem wdrożony w Niemczech, Francji, Austrii i Hiszpanii. W ciągu najbliższych 18 miesięcy dołączą do nich Włochy, Czechy i Polska.

Mediolan/Monachium – Generali ogłasza rozszerzenie europejskiego partnerstwa z Vitality Group dla Generali Vitality, innowacyjnego programu zdrowia i dobrego samopoczucia, którego celem jest zachęcanie i nagradzanie zdrowych zachowań i jest dedykowany klientom dbającym o zdrowszy styl życia. Od 2014 roku Generali posiada prawa do programu w kontynentalnej Europie.

Generali i Vitality Group zobowiązały się do kontynuowania współpracy do końca roku 2028 i do dalszego rozwoju program na kluczowych rynkach, w tym we Włoszech jeszcze w 2021 r. – jako Benefit, we współpracy z Generali Welion, cyfrowym trenerem w celu promocji zdrowego stylu życia, który będzie dostępny dla firm – a  w 2022 r. w Czechach i  w Polsce. W czerwcu tego roku Generali Vitality zostało udostępnione klientom w Hiszpanii, w ślad za udanymi wdrożeniami w Niemczech, które miało miejsce w 2016 roku, a następnie we Francji i Austrii.

Programy hiszpański i włoski zawierają element solidarności i dobroczynności, oferując klientom możliwość przekazania nagród uzyskanych w ramach inicjatywy na rzecz Fundacji The Human Safety Net, której celem jest uwolnienie potencjału osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej, tak aby mogły one zmienić życie swoich rodzin i swoich społeczności.

Za pomocą prostego i inteligentnego programu cyfrowego klienci Generali Vitality są motywowani do osiągania swoich indywidualnych celów w zakresie wellness oraz do podejmowania działań zmierzających do dokonywania zdrowych wyborów i nawyków. Program zaangażował w podróż w stronę zdrowego stylu życia zarówno klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych w Europie. zdrowszego trybu życia. Generali Vitality stanowiło również dodatkową wartość dla klientów w czasie pandemii COVID-19, ponieważ mocno angażowało i zachęcało do ćwiczeń fizycznych, które zmniejszają ryzyko hospitalizacji, nawet w przypadku osób z chorobami wysokiego ryzyka, takimi jak cukrzyca, nadciśnienie czy hipercholesterolemia.

Bruno Scaroni, Group Chief Transformation Officer w Grupie Generali, powiedział: „Udane partnerstwo Generali z Vitality Group pokazuje, że nasze zaangażowanie w zapewnienie zdrowia i dobrego samopoczucia naszych Klienci są w centrum tego, co robimy. Przedłużenie naszej umowy do 2028 roku jest zarówno ekscytujące, jak i stanowi dowód na to, że Vitality odgrywa ważną rolę w naszym kolejnym planie strategicznym, w miarę jak docieramy z programem do nowych rynków w całej Europie. Generali Vitality tworzy przełomową więź między ubezpieczycielem a klientem, zachęcając i nagradzając zdrowe wybory, które przynoszą korzyści jednostkom i całemu społeczeństwu. W rezultacie ten program jest mocnym dowodem na to, że dotrzymujemy obietnicy bycia partnerem na całe życie dla naszych klientów.”

„Obecnie, bardziej niż kiedykolwiek, widzimy, jak ważne jest zdrowie” – powiedział Barry Swartzberg, Dyrektor Generalny Vitality Group International. „Rozszerzenie naszego partnerstwa z Generali w Europie jest nie tylko dowodem na to, że nasz model ubezpieczenia oparty na wartości dodanej okazał się sukcesem, ale jest również szansą na zmotywowanie większej liczby osób , by były aktywne, zdrowo się odżywiały i pozostawały silne psychicznie oraz odporne. Cieszymy się z możliwości wprowadzenia programu Vitality dla mieszkańców Hiszpanii, Włoch, Czech i Polski. Przez sześć lat nasze dwie organizacje ściśle współpracowały w celu poprawy stanu zdrowia członków Vitality w Niemczech, Francji i Austrii.”

Comments

comments

273
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...