Gemius z trzema nominacjami w konkursie IAB Europe

Informacja Prasowa - 07.05.2019
193

Gemius z trzema nominacjami w konkursie IAB Europe

Gemius otrzymał nominacje w trzech kategoriach w tegorocznej edycji konkursu IAB Europe Research Awards. O nagrody zawalczy autorskie rozwiązanie Gemiusa zapewniające jednoźródłowy pomiar kampanii cross-mediowych. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 4 czerwca podczas konferencji Interact w Warszawie.

 Jednoźródłowe badanie Gemiusa zostało wyróżnione w aż trzech kategoriach konkursu organizowanego przez IAB Europe: Advertising SolutionsAudience Measurement oraz Research and Data Innovation.

Zgłoszony do konkursu projekt Gemusa #TrueSingleSource pozwala na kompleksową analizę działań reklamowych zarówno w mediach tradycyjnych (telewizja, radio), jak i online (PC, mobile), z uwzględnieniem zamkniętych ekosystemów takich jak Facebook, YouTube czy Instagram. #TrueSingleSource jest połączeniem dwóch badań Gemiusa: nagrodzonego już przez IAB Europe gemiusAdReal oraz gemiusPostBuy, które swoją premię na rynku polskim miało w listopadzie 2018. Obydwa rozwiązania wyróżniają się nowatorską metodologią single source, polegającą na pomiarze współoglądalności reklam i konsumpcji różnych mediów w oparciu o jednoźródłowy panel.

Tegoroczna nominacja nie jest pierwszym wyróżnieniem Gemiusa w konkursie IAB Research Awards. W 2015 r. Gemius otrzymał nagrodę za projekt metodologii, dzięki której wydawcy mogą poznać swój całkowity zasięg w sieci ze wszystkich urządzeń (Behavioral Panel Synthesis, BPS). Rok później Gemius zdobył statuetkę za metodologię pozwalającą na produkcję danych dziennych, prezentujących oglądalność stron WWW z dnia na dzień (Overnight). W 2017 Gemius, trzeci rok z rzędu, został doceniony przez IAB Europe dzięki technologii pozwalającej na kompleksowy pomiar rynku reklamy online (gemiusAdReal).

Zwycięzców tegorocznej edycji IAB Research Awards poznamy już 4 czerwca podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Warszawie w ramach konferencji Interact. Polska po raz pierwszy będzie gospodarzem tego wyjątkowego wydarzenia gromadzącego przedstawicieli wiodących agencji, wydawców, reklamodawców i branżowych ekspertów z całej Europy.

Więcej informacji na temat nominowanych kandydatów znajduje się na stronie IAB Interact.

Comments

comments

193
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...