GEICO z nowymi spotami

Redakcja PR - 26.07.2016
253

Najnowsze reklamy ubezpieczeń GEICO.

Jakie są trzy najnudniejsze rodzaje reklam? Oczywiście są to reklamówki banków, leków i ubezpieczeń. Zazwyczaj jest to pół minuty naszego cennego czasu, które zabiera przeczytanie przez lektora kolejnej ,,wspaniałej” oferty. Ach, te cudowne raty, interesujące ulotki dla pacjentów. Jakie to fascynujące! Chciałabym, żeby taka była nasza reakcja na te reklamy. Na tle konkurencji wyróżnia się jednak kilka firm, w tym GEICO z branży ubezpieczeniowej. Jak stworzyć ciekawą reklamę? Oni to wiedzą. Oto GEICO z nowymi spotami.

,,Life’s a beach” to tytuł jednej z nowszych reklamówek należącej do kampanii ,,More Than Just Great Savings””. Tytuł oczywiście możemy interpretować dowolnie. Dwóch mężczyzn, siedzących na plaży, lepi zamki z piasku z dziećmi. Jeden z nich ma zwykłą babkę, drugi rzeźbi prawdziwe dzieło sztuki. W międzyczasie ten, który ulepił swojego kolosa, opowiada o GEICO. Karykaturalny sposób przedstawienia powala poziomem absurdu, jest po prostu przezabawny. GEICO to klient agencji The Martin Agency Inc. Postarano się!

Jeśli myślicie, że to przypadek, a reklama była udana tylko dlatego, że był to szczęście, mylicie się. GEICO słynie z ciekawych i przyciągających reklam. Kilka godzin temu na oficjalnym profilu YouTube GEICO pojawiła się kolejna reklama. Tym razem ,,Marco Polo: It’s not surprising”. Dzieci bawią się w basenie w popularną w Stanach grę ,,Marco Polo”, podczas gdy postać podróżnika zjawia się w basenie. ,,Granie w Marco Polo z Marco Polo? Zaskakujące. Wiecie, co nie jest zaskakujące? Ile pieniędzy możesz zaoszczędzić z GEICO”. Żeby absurdów było pod dostatkiem, wszystkiemu przygląda się znudzona koza. Mało?

Akurat jeśli chodzi o reklamy ze zwierzętami, GEICO nie ma z tym żadnego problemu. W serii ,,Tiny animals present” właśnie przy pomocy zwierzęcych pomocników przedstawiane są różne warianty wypadków, którym można zapobiec. Wszystko jest miniaturowe. Kuchnia, pokoje, pojawiają się mikroskopijne meble. Osiągnięto kolejny poziom abstrakcji, który znów bawi i przyciąga uwagę. Mając jednak do wyboru profesjonalną reklamę z elegancko ubranymi aktorami i te śmieszne, ciekawe obrazki, z pewnością wybiorę GEICO.

Bardzo podoba mi się sam pomysł odejścia od nudnych reklam ofert ubezpieczeniowych. Mam jednak mieszane uczucia, czy wizerunek firmy, która ma pomagać ludziom w najtrudniejszych momentach życia, jest wystarczająco mocny, jeśli wszystkie spoty są aż tak humorystyczne? Miejmy nadzieję, że zachodni odbiorcy doceniają chęć firmy do tworzenia nowej komunikacji.

 

zdj. GEICO Insurance www.youtube.com/watch?v=JldaN6Zv9uM

Comments

comments

253
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...