Gedeon Richter Polska przedłuża kontrakty z First Aid Communication

Informacja Prasowa - 25.03.2022
79

Gedeon Richter Polska przedłuża kontrakty z First Aid Communication

Gedeon Richter Polska przedłuża kontrakty z First Aid Communication

First Aid Communication po raz kolejny zajmie się stworzeniem koncepcji kreatywnej i organizacją ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-społecznej „W kobiecym interesie”. Agencja będzie także realizować działania na rzecz portalu zdrowa-ona.pl.

Od edycji pilotażowej realizacja kampanii społeczno-edukacyjnej „W kobiecym interesie” pozostaje w rękach First Aid Communication. Celem kampanii jest nieustanne zachęcanie Polek do regularnych badań kontrolnych w zakresie profilaktyki ginekologicznej.  Co roku w ramach kampanii podejmowane są tematy barier oraz ograniczeń logistycznych, fizycznych i emocjonalnych w dostępie do świadczeń ginekologicznych oraz edukacja o znaczeniu kompleksowej profilaktyki. Główną osią kampanii co roku jest akcja bezpłatnych, profilaktycznych badań ginekologicznych w mniejszych miastach Polski, którą koordynuje agencja. First Aid Communication odpowiada również za przygotowanie kreacji, koordynację działań z partnerami oraz media relations. Współpraca potrwa do lipca 2022.

W przypadku projektu „Zdrowa Ona”, internetowego HUBu rzetelnej i przystępnej wiedzy medycznej oraz porad dotyczących dbania o kobiece zdrowie, First Aid Communication będzie odpowiadać za koordynację działań związanych z rozwojem portalu. Współpraca potrwa do lutego 2023 roku.

– Bardzo cieszymy się z ponownej możliwości współpracy z Klientem przy niezwykle istotnych projektach budujących wśród kobiet dobre nawyki związane z ich zdrowiem. W takie projekty angażujemy się z przyjemnością, a satysfakcja z nich płynąca dla całego zaangażowanego zespołu jest tym większa, gdy odkrywamy, że nasze działania niejednokrotnie przekładają się na ratowanie zdrowia, a nawet życia Polek. Tym bardziej cieszy fakt, że Klient okazał nam dowód zaufania oraz partnerstwa w biznesie powierzając realizację projektów bez przetargu – podkreśla Anna Jechna-Grabska, CEO First Aid Communication.

Oba projekty realizowane są przez seniorski zespół z First Aid Communication. Za kampanię „W kobiecym interesie” odpowiadają Katarzyna Krysiak, Olga Walentynowicz, Monika Bębnowska oraz Barbara Nowacka. Projekt „Zdrowa Ona” pozostaje pod opieką Agnieszki Mroczek oraz Dagmary Kumor.

Comments

comments

79
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...