GE Healthcare dołączyło do grona klientów Grayling Poland
Grayling Poland rozpoczął współpracę z firmą GE Healthcare (GE Medical Systems Polska) – wiodącym producentem urządzeń do obrazowania medycznego. Grayling odpowiada za opracowanie oraz realizację kompleksowej strategii komunikacji firmy na kilku rynkach w Europie.
W ramach umowy Grayling Poland zajmie się doradztwem strategicznym w zakresie komunikacji korporacyjnej, prowadzeniem biura prasowego oraz budowaniem relacji z mediami a także wsparciem w komunikacji wewnętrznej. Projekt obejmuje również koordynację działań komunikacyjnych w Grecji, Rumunii oraz na Węgrzech. Za obsługę nowego klienta odpowiadają Patrycja Misztal – Account Manager oraz Dorota Kwiatkowska – Junior Account Executive.
„Budowa i utrzymanie silnej reputacji firmy oraz najwyższej rozpoznawalności marki wśród swoich interesariuszy to cel nadrzędny dla każdej firmy. Dla takiej organizacji jak GE Healthcare, która działa na ponad 40 rynkach europejskich, niezmiernie istotne jest zachowanie spójnego wizerunku w każdym kraju. Dlatego tak kluczowe są działania PR i wsparcie agencji, która również działa na rynkach lokalnych. Jestem przekonana, że agencja Grayling, dzięki swojemu zespołowi ekspertów, wniesie znaczącą wartość dla GE Healthcare w ciągłym budowaniu wizerunku w oczach naszych interesariuszy”– mówi Melania Popiel, Eastern Europe Communications Manager, GE Healthcare, Poland.„Cieszymy się, że firma GE Healthcare zdecydowała się dołączyć do grona naszych stałych klientów. Przez lata związani byliśmy z firmą GE realizując projekty w różnych obszarach biznesowych, wspierając także GE Healthcare. Tym bardziej cieszymy się na współpracę. Jestem przekonana, że nasza wiedza w zakresie tworzenia i realizacji strategii komunikacji oraz doświadczenie w hubbingu, czyli w realizowaniu projektów w kilku krajach jednocześnie, wesprą rozwój GE Healthcare na rynku europejskim” –mówi Anna Popłonkowska, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej w Grayling Poland.
GE Healthcare to dostawca innowacyjnych technologii i usług, które wyznaczają standardy opieki medycznej. Jako firma świadomie działająca w obszarze biznesu medycznego, GE Healthcare chce być partnerem nie tylko dla swoich klientów, lecz również dla docelowych odbiorców sprzętu – personelu medycznego oraz pacjentów. Mając to na względzie, firma stale pracuje nad poprawą komfortu użytkowania sprzętu, organizuje warsztaty dla pielęgniarek, techników i lekarzy oraz wspiera inicjatywy na rzecz pacjentów, takie jak BRA Day czy Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. GE Healthcare w Polsce działa w obszarze kilku modalności: Diagnostic Imaging, Medical Diagnostics, Life Sciences, Life Care Solutions, Ultrasound oraz szkoleń klinicznych.