Gdzie są pieniądze w branży medialnej?

Informacja Prasowa - 23.09.2023
70

Kulisy monetyzacji sektora na Digital Media Forum.

Wśród prelegentów jednego z największych wydarzeń branży medialnej w Polsce – Digital Media Forum w Krynicy – znalazł się Prezes Telewizji TBN Polska, Krzysztof Rompa. W swoim wystąpieniu, zatytułowanym „Gdzie są pieniądze?”, skupił się na wybranych kwestiach finansowania i monetyzacji w sektorze medialnym.

 Prezes TBN Polska kieruje na co dzień polskim oddziałem jednego z czołowych graczy na ogólnoświatowym rynku telewizji. W obecnych czasach, gdzie media cyfrowe ewoluują w zawrotnym tempie, zrozumienie ekonomii tej branży jest kluczowe dla jej przetrwania i prosperity.

 Podczas Forum Prezes TBN Polska zaprezentował nowo otwarty Dom Mediowy mediów cyfrowych Media Vibes. Model biznesowy powstał na bazie wieloletnich doświadczeń współpracy telewizji z domami mediowymi i agencjami marketingowymi. Sam pomysł utworzenia pojawił się w odpowiedzi na zaobserwowane potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce.

Media Vibes to innowacyjne centrum specjalizujące się w strategiach marketingowych opartych na mediach cyfrowych, które zyskują coraz większe znaczenie w dzisiejszym świecie. Nowy dom mediowy będzie wspierać przedsiębiorstwa w osiąganiu sukcesów  poprzez dostarczenie klientom najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie kampanii reklamowych, analizy danych oraz kreacji treści. Skupi się na dynamicznie rozwijającym się obszarze mediów online, nie pomijając jednak linearnej telewizji.

Digital Media Forum, odbywające się w dniach 21-24 września 2023 r., to miejsce wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy światem mediów oraz biznesu. Telewizja TBN Polska, pod przewodnictwem Pana Rompy, włączyła się również w kluczowe dyskusje. Podczas panelu: „Finansowanie telewizji streamingowych – kanały telewizyjne FAST”, Prezes Rompa zaznaczył, że: „Najważniejsze jest wysłanie sygnału do dużych operatorów, że pojawienie się telewizji fastowej nie jest działaniem na ich szkodę.”

 Telewizja TBN Polska, od 2016 roku nieprzerwanie wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku, jest częścią globalnej sieci TBN Family of Networks – największej na świecie telewizji chrześcijańskiej. Działalność stacji charakteryzuje się łączeniem uniwersalnych idei z dynamicznie zmieniającym się kontekstem współczesnego świata.

Comments

comments

70
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...