Choć pokolenie dwudziestoparolatków urodziło się z telefonem w ręku i co do zasady korzysta z aplikacji, to akurat w wypadku informacji o promocjach najchętniej zagląda do papierowych gazetek promocyjnych sieci handlowych. Tak wynika z badania zrealizowanego na Ogólnopolskim Panelu Badawczym Ariadna.
Gazetka wrzucana do skrzynek na listy to najważniejsze medium w komunikacji promocji w sieciach handlowych. Oczywiście rozwiązania cyfrowe są również niezbędne i już o dłuższego czasu są w naszym portfolio. Jednak co do zasady komunikacja cyfrowa jest uzupełnieniem dla papierowej gazetki wrzucanej do skrzynki lub innych klasycznych mediów
– podkreśla Jan Lohse, dyrektor Obsługi Klienta i Sprzedaży na Europę w agencji marketingowej Media Central, specjalizującej się w direct mail, analizach i rozwiązaniach digitalowych.
Badanie przeprowadzone na Ogólnopolskim Panelu Badawczym Ariadna na próbie N=1047 osób. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji Polaków w wieku 18 lat i więcej dla płci, wieku i wielkości miejscowości zamieszkania. Termin realizacji: 31 marca – 14 kwietnia 2023. Metoda: CAWI.