„Gdyby Kazimierz Wielki znał internet…” – rusza kampania nowej oferty INEA
Informacja Prasowa - 02.03.2017
string(93) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/03/Grafika-3.png');"
string(67) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/03/Grafika-3.png"
„Gdyby Kazimierz Wielki znał internet…” – rusza kampania nowej oferty INEA
Mieszko I, Kazimierz Wielki i Mikołaj Kopernik z dostępem do najszybszego internetu w Polsce? INEA, jeden z największych operatorów multimedialnych w Polsce, startuje z kampanią reklamową wspierającą nową ofertę.
INEA uruchamia wiosenną kampanię reklamową nowej oferty, w której stawia na pierwszym miejscu internet. Łącze oferowane przez operatora to obecnie najszybszy Internet w kraju, co potwierdzają wyniki comiesięcznego rankingu Speedtest.pl.
Jak dostęp do szybkiego internetu INEA zmieniłby bieg historii Polski? Na to pytanie operator odpowiada, wykorzystując wizerunek trzech historycznych postaci, które miały przełomowe znaczenie dla dziejów Polski: Mieszka I, Kazimierza Wielkiego oraz Mikołaja Kopernika.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...