„Gazeta Wyborcza” z kalendarzem przyrodniczym na 2022 r. ze zdjęciami Adama Wajraka  

Informacja Prasowa - 16.11.2021
164

„Gazeta Wyborcza” z kalendarzem przyrodniczym na 2022 r. ze zdjęciami Adama Wajraka  

 

„Gazeta Wyborcza” z kalendarzem przyrodniczym na 2022 r. ze zdjęciami Adama Wajraka  

W najbliższy czwartek, 18 listopada br. wraz z papierowym wydaniem „Gazety Wyborczej” ukaże się uwielbiany przez czytelników dziennika kalendarz przyrodniczy z fotografiami Adama Wajraka – tym razem na 2022 rok.  

Zamieszczone w kalendarzu niezwykłe fotografie, wykonane przez dziennikarza, przyrodnika i autora książek Adama Wajraka, towarzyszyć będą czytelnikom „Wyborczej” przez 12 miesięcy 2022 roku.

Na zdjęciach znalazły się m.in. żurawie, wilki, sarny, jelenie i żubry. W ich opisach autor umieścił informacje na temat okoliczności, w których powstały fotografie, a także ciekawostki o zwyczajach gatunków zwierząt żyjących w Puszczy Białowieskiej.

Za pomocą kalendarza Adam Wajrak składa również czytelnikom życzenia na nadchodzący rok: – Spełnienia marzeń, nawet najbardziej nieoczywistych, bo uwierzcie mi, że marzenia się spełniają. W tym kalendarzu są jeszcze na to przykłady. 

Zdjęcie na okładkę kalendarza wybrali sami czytelnicy „Gazety Wyborczej” w internetowym głosowaniu. Znalazły się na niej dwie młode pójdźki – ptaki z rodziny puszczykowatych, których historię Adam Wajrak opowiedział we wstępie.

„Gazeta Wyborcza” wraz z najpopularniejszym kalendarzem przyrodniczym w Polsce – jego nakład wynosi ponad 130 tys. egzemplarzy – dostępna będzie w punktach sprzedaży prasy w czwartek, 18 listopada br. Kalendarz będzie można także zamawiać na Kulturalnysklep.pl.

Wydanie czwartkowej „Gazety Wyborczej” wspiera kampania promocyjna w telewizji, radiu, internecie oraz autopromocja. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

Comments

comments

164
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...