„Gazeta Wyborcza” łączy zespoły marketingu swoich magazynów

Informacja Prasowa - 30.07.2018
175

„Gazeta Wyborcza” łączy zespoły marketingu swoich magazynów

W lipcu br. „Gazeta Wyborcza” połączyła dział marketingu tytułów „ Avanti”, „Logo”, „Kuchnia” i „Opiekun” z zespołem zajmującym się promocją marki „Wysokie Obcasy” – tygodnika, miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra” i wydań specjalnych oraz serwisu Wysokieobcasy.pl. Dyrektorką nowego, powiększonego działu marketingu magazynów „Gazety Wyborczej” została Monika Summer-Brason. 

 
Do tej pory Monika Summer-Brason zajmowała się współtworzeniem i realizacją strategii marketingowej, promocyjnej i komunikacyjnej marki „Wysokie Obcasy”.
W kierowanym przez nią dziale promocją poszczególnych tytułów zajmują się: „Avanti” – Jowita Purzycka, „Logo” i „Opiekun” – Sylwia Bełżek oraz „Kuchnia” – Alicja Gałek, natomiast marką „Wysokie Obcasy” opiekują się Adrianna Dobrzyńska i Karolina Ryszka.
Monika Summer-Brason jest związana z branżą wydawniczą od 17 lat. W marcu 2017 r. dołączyła do zespołu Agory. Poprzednio przez trzy lata pracowała jako dyrektor promocji i komunikacji w Wydawnictwie Zwierciadło, gdzie odpowiadała m.in. za miesięczniki „Zwierciadło”, „Sens”, a także za projekty wydawnicze działu książek. W latach 2008-2012 w wydawnictwie G+J Polska (obecnie Burda Polska) pełniła funkcję dyrektor wydawniczej i dyrektor promocji magazynów kobiecych. Wcześniej była odpowiedzialna za komunikację marketingową dziennika „Polska The Times” i pracowała w Axel Springer (obecnie Ringier Axel Springer Polska) dla tytułów „Newsweek Polska” i „Forbes”.
Z początkiem lipca br. nastąpiły zmiany w segmencie Prasa Agory. Cztery magazyny wydawane dotychczas przez zespół pionu Czasopisma trafiły pod skrzydła „Gazety Wyborczej” – to: „Avanti”, „Logo”, „Kuchnia” i „Opiekun”. Z „Gazetą Wyborczą” połączone zostały redakcje tych czterech tytułów, a także ich działy sprzedaży, graficzny i marketingu – w ten sposób powstał jeden zespół odpowiadający za rozwój prasowego portfolio Agory. Wydawcą wszystkich magazynów „Gazety Wyborczej” jest Joanna Mosiej-Sitek.

Comments

comments

175
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...