„Gazeta Wyborcza” i FlixBus z wakacyjną ofertą dla studentów

Informacja Prasowa - 21.07.2020
218

„Gazeta Wyborcza” i FlixBus z wakacyjną ofertą dla studentów

„Gazeta Wyborcza” i FlixBus z wakacyjną ofertą dla studentów

„Jazda z Czytaniem!” – pod takim hasłem rusza akcja promocyjna „Gazety Wyborczej” przygotowana we współpracy z FlixBusem. Wszyscy studenci, którzy aktywują prenumeratę w ramach oferty „Młodsza Wyborcza”, otrzymają bezpłatny miesięczny dostęp do treści na Wyborcza.pl, a dodatkowo 15% zniżki na podróż z FlixBusem. „Gazeta Wyborcza” rozwija też skierowany do młodych czytelników newsletter „Latte na sojowym”.

„Młodsza Wyborcza” to oferta wprowadzona w październiku 2019 roku, która jest skierowana do studentów. Umożliwia ona zakup dostępu do treści Wyborcza.pl 50% taniej – pakiet podstawowy kosztuje 10 zł, a premium 15 zł miesięcznie.

Obecnie, w ramach nowej propozycji przygotowanej przez „Gazetę Wyborczą” i FlixBus, wszyscy studenci, którzy od 20 lipca do 31 sierpnia br. aktywują dostęp do oferty „Młodsza Wyborcza”, otrzymają bezpłatny testowy dostęp do treści na jeden miesiąc, a także kod rabatowy na wybrany przejazd FlixBusem w dwie strony. Po upływie miesiąca próbnego będzie obowiązywała standardowa cena prenumeraty cyfrowej dla oferty „Młodsza Wyborcza”.

Szczegóły dostępne są na stronie Wyborcza.pl/student.

Redakcja „Gazety Wyborczej” zachęca też młodych odbiorców do czytania newslettera „Latte na sojowym”, czyli cotygodniowego przeglądu informacji z kraju, świata, a nawet kosmosu. To zebrane w jednym miejscu najciekawsze, najdziwniejsze, najzabawniejsze, a przede wszystkim najświeższe wiadomości. Autorami newslettera są młodzi dziennikarze – Diana Wawrzusiszyn i Norbert Frątczak, którzy starają się spojrzeć na treści Wyborcza.pl z innej perspektywy, wyłuskać to, co najciekawsze, polecić intrygujące artykuły oraz poinformować o wartościowych wydarzeniach. W newsletterze można znaleźć przede wszystkim treści związane z kulturą, nauką, edukacją, społeczeństwem, psychologią, rozrywką i nowymi technologiami – bez polityki, bez cenzury i sentymentów, ale z dużą dawką ironii i krytycyzmu. „Latte na sojowym” wysyłane jest w każdy czwartek. Na newsletter można się zapisać poprzez stronę Wyborcza.pl/newslettery.

Comments

comments

218
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...