Gazeta.pl z nowymi, interaktywnymi formatami wideo

Informacja Prasowa - 22.04.2021
156

Gazeta.pl z nowymi, interaktywnymi formatami wideo

Gazeta.pl z nowymi, interaktywnymi formatami wideo
 
Już w najbliższy weekend Gazeta.pl zaprezentuje kolejne interaktywne formaty, rozszerzając tym samym swoją ofertę wideo. W sobotę, 24 kwietnia br. na stronie głównej portalu nastąpi premiera „Interaktywnego Sport Quizu”, a 1 maja – „Wyboru Plotka”. Gazeta.pl jest liderem w zakresie interaktywnych formatów w polskim internecie.
Gazeta.pl od dawna wyznacza trendy w rozwoju interaktywnych form wideo na rodzimym rynku. W czerwcu 2020 roku portal z sukcesem wprowadził formaty: Virtual Showroom, dzięki któremu widz może wirtualnie wejść do wnętrza samochodu i poznać szczegóły jego wyposażenia, „Modny wybór”, oddający w ręce widzów decyzję o ostatecznej wersji stylizacji modowej oraz Click2Shop, czyli funkcję umożliwiającą dodanie produktu do koszyka podczas oglądania materiału wideo. W najbliższych dniach Gazeta.pl zaprezentuje dwa zupełnie nowe projekty. W sobotę, 24 kwietnia br. na głównej stronie portalu swoją premierę będzie mieć „Interaktywny Sport Quiz”, a 1 maja – „Wybór Plotka”. Wcześniej oba formaty pojawią się odpowiednio na Sport.pl i Plotek.pl.
„Interaktywny Sport Quiz” to doskonała rozrywka dla wszystkich fanów sportu. Podczas zabawy widzowie mierzą się z pytaniami z różnych dziedzin sportu. Od razu dowiadują się, czy dokonali właściwego wyboru, a na koniec otrzymują ostateczną punktację. „Wybór Plotka” to natomiast przegląd showbiznesowych wydarzeń minionego tygodnia –  tym razem jednak to widz sam zdecyduje, o czym chce posłuchać, a co pominąć. Będzie więc nie tylko odbiorcą, ale także twórcą swojego własnego odcinka programu wideo. To pierwsze tego typu formaty w polskim internecie angażujące widza i dostarczające rozrywki, której w czasie pandemii użytkownicy jeszcze chętniej poszukują w sieci.
 Pandemia spowodowała bardzo duże zmiany w sposobie konsumpcji mediów, w dużej mierze przenosząc uwagę użytkowników w stronę internetu – mówi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży w Gazeta.pl. – W sieci nie tylko pracujemy, ale także szukamy kontaktów ze znajomymi, sięgamy po rozrywkę oraz robimy zakupy. Ta nowa rzeczywistość spowodowała, że 68% z nas chce dostawać informacje o nowych produktach w krótkich filmikach*, a aż 84% badanych jako kluczową aktywność w sieci wskazało oglądanie krótkich materiałów wideo – to o 34% więcej niż w 2018 roku**. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na dalszy rozwój redakcyjnych projektów wideo. Interaktywne formaty dają użytkownikowi możliwość wpływania na przebieg odcinka, przez co są bardzo angażujące. Pozwalają na lepszą ekspozycję produktu i wydłużają czas kontaktu z marką, dając też możliwość przekierowania widza z materiału od razu do sklepu internetowego – tłumaczy Wiercińska.
– Konsumenci oczekują od marek więcej kontaktu, który w czasach pandemii możliwy jest głównie w internecie – mówi Beata Żebrowska, dyrektor działu wideo w Gazeta.pl. – Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, które daje nasz player wideo, marki mogą zaprosić użytkowników do wspólnej zabawy treścią i własnym produktem. Daje to możliwość interakcji z marką w natywnym środowisku wydawcy, a przy okazji zapewnia reklamodawcom brand safety – dodaje Żebrowska.
Gazeta.pl systematycznie rozwija swoją ofertę wideo, wprowadzając nowe rozwiązania oraz dodatkowe funkcje playera, którego dostawcą jest firma Onnetwork.

Comments

comments

156
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...