Gazeta.pl z nowymi, interaktywnymi formatami wideo

Informacja Prasowa - 22.04.2021
211

Gazeta.pl z nowymi, interaktywnymi formatami wideo

Gazeta.pl z nowymi, interaktywnymi formatami wideo
 
Już w najbliższy weekend Gazeta.pl zaprezentuje kolejne interaktywne formaty, rozszerzając tym samym swoją ofertę wideo. W sobotę, 24 kwietnia br. na stronie głównej portalu nastąpi premiera „Interaktywnego Sport Quizu”, a 1 maja – „Wyboru Plotka”. Gazeta.pl jest liderem w zakresie interaktywnych formatów w polskim internecie.
Gazeta.pl od dawna wyznacza trendy w rozwoju interaktywnych form wideo na rodzimym rynku. W czerwcu 2020 roku portal z sukcesem wprowadził formaty: Virtual Showroom, dzięki któremu widz może wirtualnie wejść do wnętrza samochodu i poznać szczegóły jego wyposażenia, „Modny wybór”, oddający w ręce widzów decyzję o ostatecznej wersji stylizacji modowej oraz Click2Shop, czyli funkcję umożliwiającą dodanie produktu do koszyka podczas oglądania materiału wideo. W najbliższych dniach Gazeta.pl zaprezentuje dwa zupełnie nowe projekty. W sobotę, 24 kwietnia br. na głównej stronie portalu swoją premierę będzie mieć „Interaktywny Sport Quiz”, a 1 maja – „Wybór Plotka”. Wcześniej oba formaty pojawią się odpowiednio na Sport.pl i Plotek.pl.
„Interaktywny Sport Quiz” to doskonała rozrywka dla wszystkich fanów sportu. Podczas zabawy widzowie mierzą się z pytaniami z różnych dziedzin sportu. Od razu dowiadują się, czy dokonali właściwego wyboru, a na koniec otrzymują ostateczną punktację. „Wybór Plotka” to natomiast przegląd showbiznesowych wydarzeń minionego tygodnia –  tym razem jednak to widz sam zdecyduje, o czym chce posłuchać, a co pominąć. Będzie więc nie tylko odbiorcą, ale także twórcą swojego własnego odcinka programu wideo. To pierwsze tego typu formaty w polskim internecie angażujące widza i dostarczające rozrywki, której w czasie pandemii użytkownicy jeszcze chętniej poszukują w sieci.
 Pandemia spowodowała bardzo duże zmiany w sposobie konsumpcji mediów, w dużej mierze przenosząc uwagę użytkowników w stronę internetu – mówi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży w Gazeta.pl. – W sieci nie tylko pracujemy, ale także szukamy kontaktów ze znajomymi, sięgamy po rozrywkę oraz robimy zakupy. Ta nowa rzeczywistość spowodowała, że 68% z nas chce dostawać informacje o nowych produktach w krótkich filmikach*, a aż 84% badanych jako kluczową aktywność w sieci wskazało oglądanie krótkich materiałów wideo – to o 34% więcej niż w 2018 roku**. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na dalszy rozwój redakcyjnych projektów wideo. Interaktywne formaty dają użytkownikowi możliwość wpływania na przebieg odcinka, przez co są bardzo angażujące. Pozwalają na lepszą ekspozycję produktu i wydłużają czas kontaktu z marką, dając też możliwość przekierowania widza z materiału od razu do sklepu internetowego – tłumaczy Wiercińska.
– Konsumenci oczekują od marek więcej kontaktu, który w czasach pandemii możliwy jest głównie w internecie – mówi Beata Żebrowska, dyrektor działu wideo w Gazeta.pl. – Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, które daje nasz player wideo, marki mogą zaprosić użytkowników do wspólnej zabawy treścią i własnym produktem. Daje to możliwość interakcji z marką w natywnym środowisku wydawcy, a przy okazji zapewnia reklamodawcom brand safety – dodaje Żebrowska.
Gazeta.pl systematycznie rozwija swoją ofertę wideo, wprowadzając nowe rozwiązania oraz dodatkowe funkcje playera, którego dostawcą jest firma Onnetwork.

Comments

comments

211
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...