Gazeta.pl z interaktywnym playerem i nowymi formatami wideo

Informacja Prasowa - 23.06.2020
42

Gazeta.pl z interaktywnym playerem i nowymi formatami wideo

Gazeta.pl z interaktywnym playerem i nowymi formatami wideo

Gazeta.pl, podążając za najnowszymi rynkowymi trendami, poszerza swoją ofertę wideo o nowe interaktywne formaty w ramach rozwoju funkcji playera. Dzięki nim użytkownicy będą mogli m.in. sprawdzić wybrany zestaw ubrań bez wychodzenia z domu, obejrzeć nowy model samochodu bez wizyty w salonie czy odwiedzić miejsce wakacyjnego wypoczynku zanim podejmą ostateczną decyzję o kierunku podróży.

– Interaktywne formaty wideo to swego rodzaju zabawa z użytkownikiem – są doskonałą propozycją dla internautów, którzy zamiast zakupów przy sklepowej kasie wolą uzupełniać wirtualny koszyk – tłumaczy Marta Wiercińska, Dyrektor Sprzedaży, Gazeta.pl – Nowe narzędzia w ofercie Gazeta.pl stwarzają reklamodawcom kolejne możliwości przystępnego i precyzyjnego zaprezentowania swojego produktu czy usługi. Dzięki ich zastosowaniu wzrasta zarówno  zaangażowanie użytkownika, czas kontaktu z przekazem reklamowym  oraz zwiększają się intencje zakupowe – dodaje.

Wśród nowości, które właśnie dołączyły do stałej oferty wideo Gazeta.pl, znalazły się następujące formaty oparte na interaktywnej formule:

  • Virtual Showroom – dzięki któremu widz może wybrać się w wirtualną podróż, by obejrzeć wybrane atrakcje z planu wycieczki, czy wejść do wnętrza samochodu i obejrzeć szczegóły wyposażenia;
  • Modowy wybór – format oddaje w ręce widzów decyzję o ostatecznej wersji stylizacji, dzięki możliwości wyboru części garderoby, które przymierzy modelka lub model;
  • Click2Shop –  funkcja, która umożliwia dodanie produktu do koszyka podczas oglądania materiału wideo.

– Przygotowanie i stworzenie formatu, w którym oddajemy widzowi władzę nad przebiegiem wideo i jego zakończeniem, jest wymagającym procesem, ale to inwestycja warta poniesienia. Z perspektywy widza, ale też klienta i twórców, jest to bowiem unikatowa propozycja –  intrygująca, nowoczesna i bardzo angażująca użytkownika, a więc taka, która będzie chętnie oglądana i łatwo zapamiętywana – mówi Kamil Rutkowski, dyrektor kreatywny i szef produkcji wideo Gazeta.pl.

 Gazeta.pl systematycznie rozwija swoją ofertę wideo, wprowadzając nowe rozwiązania oraz dodatkowe funkcje playera, którego dostawcą jest firma Onnetwork. Jednym z takich narzędzi jest branding playera, który reklamodawcom pozwala na większą obecność przy materiałach wideo, a tym samym budowanie świadomości marki wśród  odbiorców.

Comments

comments

42
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...