Gazeta.pl podsumowuje pierwszą edycję „Reklamy dla klimatu” i zapowiada kolejną na 2021 r. 

Informacja Prasowa - 08.12.2020
223

Gazeta.pl podsumowuje pierwszą edycję „Reklamy dla klimatu” i zapowiada kolejną na 2021 r. 

Gazeta.pl podsumowuje pierwszą edycję „Reklamy dla klimatu” i zapowiada kolejną na 2021 r.

Gazeta.pl zakończyła właśnie pierwszą odsłonę projektu „Reklama dla klimatu”, w ramach którego firmy podejmujące działania w trosce o środowisko mogły promować swoje ekologiczne inicjatywy na stronie głównej portalu za symboliczną złotówkę. Propozycja Gazeta.pl spotkała się z tak dużym zainteresowaniem reklamodawców, że już w styczniu 2021 r. rozpocznie się kolejna odsłona projektu.

Ambicją Gazeta.pl jest bycie najbardziej zielonym portalem w Polsce. Jego zespół wierzy, że w obliczu postępujących zmian klimatycznych każdy z nas ma obowiązek działać na rzecz planety. Na łamach portalu regularnie publikowane są eksperckie materiały dotyczące zmian klimatycznych, ekologii oraz problemów środowiskowych.

Oprócz tego zespół Gazeta.pl postanowił docenić także firmy dbające o środowisko. W ramach akcji „Reklama dla klimatu” za symboliczną złotówkę na stronie głównej prezentowane były kampanie przedsiębiorstw, które charakteryzują się proekologiczną postawą i podejmują działania na rzecz środowiska. Wyselekcjonowane reklamy emitowane były w każdy piątek, czyli najbardziej zielony dzień na łamach portalu, od 18 września do końca listopada 2020 r. W sumie do akcji zgłoszono 37 inicjatyw i wyświetlono 11 reklam prezentujących najbardziej ekologiczne projekty.

Akcja spotkała się z dużym zainteresowaniem rynku, dlatego w styczniu 2021 r. Gazeta.pl wznowi projekt „Reklama dla klimatu”. Podobnie jak w poprzedniej edycji, będą w niej mogły uczestniczyć firmy działające w trosce o środowisko, zespół portalu przyjmuje już zgłoszenia. Także te kampanie, które zostały zgłoszone do pierwszej odsłony „Reklamy dla klimatu”, a nie zostały wyemitowane, mają szansę pojawić się na stronie głównej Gazeta.pl w kolejnych miesiącach.  Kampanie będą prezentowane do czerwca 2021 r.

 Zespół Gazeta.pl konsekwentnie tworzy jakościowe treści, których zadaniem jest edukacja naszych użytkowników oraz promowanie postaw pozytywnie wpływających na środowisko – mówi Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy Gazeta.pl. – W naszej opinii obok informowania ważne jest także nagradzanie ekologicznych działań, dlatego ruszyliśmy z projektem „Reklama dla klimatu”, który promuje właśnie takie pozytywne postawy. Bardzo dobry odbiór tego pomysłu przez naszych klientów zachęcił nas do organizacji kolejnej edycji akcji  – zapraszamy do niej już w styczniu 2021 r. – dodaje Bartosz Wysocki.

Regulamin akcji oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie reklama.gazeta.pl.

Ekologia wpisana jest w DNA Gazeta.pl od samego początku istnienia portalu. W odpowiedzi na duże zainteresowanie czytelników treściami związanymi z klimatem w 2020 r. uruchomiona została specjalna sekcja Zielona.Gazeta.pl, w której znaleźć można wszystkie materiały i redakcyjne cykle ekologiczne i która jest stałym, widocznym elementem strony głównej.

Dodatkowo, w każdy piątek, w ramach cyklu „Piątki dla klimatu” prezentowane są kwestie związane z pogarszaniem się stanu naszej planety, jak m.in.: globalne ocieplenie czy smog, a także z wpływem zmian klimatycznych na nasze życie. W serwisie dostępne są również inne stałe cykle Gazeta.pl zawierające eksperckie treści związane z ekologią, w tym „Zielony poranek”, „Klimatycznie”, „Ludzie w klimacie”, „Haps Zero Waste” oraz „Moto2030”.

Portal angażuje się także w liczne ekologiczne inicjatywy, w tym m.in. w akcję „Adoptuj Pszczołę”. W 2019 r. zespół Gazeta.pl zorganizował również projekt „Plaża bez peta”.

Powyższe działania są jednym z elementów „Deklaracji Gazeta.pl na nowe czasy”, w której portal zobowiązał się do alarmowania opinii publicznej, że stan środowiska i kryzys klimatyczny jest tykającą bombą dla naszego życia i zdrowia.

Comments

comments

223
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...