Garden of Words obchodzi 10. urodziny! Podsumowuje dekadę działalności i dzieli się planami na przyszłość

Informacja Prasowa - 05.03.2018
182

Garden of Words obchodzi 10. urodziny! Podsumowuje dekadę działalności i dzieli się planami na przyszłość.

Długofalowe zaufanie kilkudziesięciu międzynarodowych i polskich klientów. Ponad 30 nagród w najważniejszych polskich i międzynarodowych konkursach branżowych. Szeroka oferta działań dostosowanych do dynamicznie zmieniającego się rynku oraz wysokie miejsce w rankingach agencji PR. To tylko częściowe zestawienie, będące efektem dekady funkcjonowania Garden of Words na rynku. Jubileusz firmy to nie tylko czas podsumowania dotychczasowych osiągnięć, ale także moment oficjalnej inaugu-racji działalności spółek – 2B Up Consulting oraz Great Minds.

Garden of Words założone zostało 10 lat temu przez Katarzynę Pawlikowską i Aleksandrę Nieściuszko-Bujnicką. Jako jedna z pierwszych na świecie, agencja swoją działalność oparła na komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet. Po latach, firma wciąż utrzymuje pozycję eksperta w obszarze Marketing to Women. Garden of Words cieszy się wieloletnim zaufaniem takich marek jak: Tesco, IKEA, Winiary, czy Danone. Agencja wyspecjalizowała się w prow-adzeniu działań w obszarze brand PR oraz inicjatyw z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Z sukcesem realizowała jedne z największych programów CSR w Polsce, takich jak: Śniadanie Daje Moc (Partnerstwo dla Zdrowia), projekty Tesco dla Szkół – Talent do niemar-nowania, Kulinarni Odkrywcy, Od uprawy do potrawy czy Pracownie Orange Fundacji Orange.

Wiodącą rolę w obszarze Marketing to Women odgrywa jedna z założycielek agencji. Katarzyna Pawlikowska, wspólnie z Garden of Words od lat zaangażowana jest w działalność światowego kongresu Global Summit on Marketing to Women w Nowym Jorku. Katarzyna Pawlikowska wydała dwie książki: „Czujesz… czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu” oraz „Polki”. Współzałożycielka agencji jest także jurorem w polskich i międzynarodowych konkursach branżowych takich jak Stevie Awards czy Sukces Pisany Szminką. Katarzyna Pawlikowska regularnie prowadzi biznesowe szkolenia i prelekcje podczas konferencji oraz bardziej swobodne w formie, motywujące power speech’e. Jest też częstym gościem ogólnopolskich mediów.

Mamy umiejętność strategicznego myślenia, doświadczenie, warsztat i odwagę działania. Wciąż rozszerzamy nasze kompetencje i wiedzę. Chętnie i systematycznie się nią dzielimy poprzez m.in. uczestnictwo i partnerstwo w międzynarodowych wydarzeniach branżowych, takich jak kongres The Marketing to Women i Marketing to Moms w Nowym Jorku – mówi Katarzyna Pawlikowska, współzałożycielka Garden of Words. Prowadzimy pogłębione bada-nia psychograficzne i tworzymy autorskie narzędzia badawcze. Zbudowaliśmy światową jakość, bez globalnego kapitału. I ciągle się rozwijamy – dodaje Katarzyna Pawlikowska.

Dynamiczny rozwój prowadzonej działalności wpłynął na zmianę struktury firmy. Agencja Gar-den of Words stworzyła Grupę, w skład której, wchodzą obecnie trzy spółki: Garden of Words, 2B UP Consulting i Great Minds.

Świadczymy kompleksowe usługi, w niemal każdym obszarze marketingu i PR’u. – mówi Iwona Michalczyk, dyrektor zarządzająca Garden of Words Group. Rozwój i co za tym idzie, inaugu-racja działalności 2B UP Consulting oraz Great Minds to efekt naszej błyskawicznej od-powiedzi na zmieniające się potrzeby rynku. W 2018 roku w ramach działalności grupy, pla-nujemy rozwijać nasze usługi na kolejnych polach, w tym realizując projekty z zakresu em-ployer brandingu czy dla branży IT. W tym roku rozwijamy również swoją ofertę w zakresie influencer marketingu – dodaje Iwona Michalczyk.

Garden of Words niezmiennie realizuje projekty z zakresu komunikacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem projektów adresowanych do kobiet, PR i CSR. 2B UP Consult-ing specjalizuje się w projektach B2B, komunikacji korporacyjnej i employer brandingu. Agencja Great Minds odpowiada z kolei za kompleksowe działania z zakresu strategii market-ingowych i kreacji, organizacji eventów, social mediów oraz influencer marketingu.

Każdego roku stawiamy przed sobą nowe cele i wyzwania. Ich sumienna realizacja sprawia, że stajemy się coraz lepsi. Nasze bogate portfolio zadowolonych klientów i dekada owocnej działalności na rynku, to najlepszy dowód na to, że stanowimy kreatywny zespół znawców branży. Uważnie obserwujemy rynkowe zmiany i odpowiadamy na nie swoimi usługami. W ostatnich latach znacząco rozszerzyliśmy zespół konsultantów i specjalistów ds. komu-nikacji z bogatym doświadczeniem w obsłudze klientów. Dzisiaj na naszym pokładzie znajduje się ponad 45 osób. Praca z takimi ludźmi i dla takich klientów to źródło wielkich inspiracji i sat-ysfakcji. – podsumowuje Aleksandra Nieściuszko-Bujnicka.

Za realizację prowadzonych projektów Garden of Words zdobyła w ciągu 10 lat ponad 30 nagród w najważniejszych krajowych oraz międzynarodowych konkursach branżowych. Ot-rzymała m.in. Złotą Statuetki Effie Awards, 13 Złotych Spinaczy, 6 statuetek Stevie Awards czy 3 nagrody The Corporate Engagement Awards Garden of Words zajmuje także wysoką pozycję w ramach corocznych, branżowych podsumowań. Agencja znalazła się m.in. na 9 miejscu w rankingu agencji PR wg: „FEE INCOME”- 2016” ( ZFPR).

Comments

comments

182
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...