Galeria Młociny wybiera Walk PR

Informacja Prasowa - 14.09.2023
124

Warszawskie centrum handlowo-rozrywkowe Galeria Młociny powierzyło agencji Walk PR obsługę public relations i prowadzenie biura prasowego.

Galeria Młociny, zlokalizowana na warszawskich Bielanach, to najmłodsze centrum handlowe w Warszawie. Od początku działalności wychodzi naprzeciw trendom, wyprzedza je i aktywnie kreuje, dzięki czemu tworzy i rozwija unikalną ofertę handlowo-rozrywkową na rynku warszawskim.

Dogodna lokalizacja, tuż przy stacji metra, parkingu P+R i pętli tramwajowej sprawia, że dojazd jest łatwy i nieczasochłonny. Galeria to 81 000 mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i punktów usługowych oraz około 30 punktów gastronomicznych i kawiarni. Wśród najemców znajdują się takie marki, jak jedyny warszawski Primark, Half Price, eobuwie.pl, Van Graaf, Maxi Zoo, Kodano czy Dealz. Klienci chętnie korzystają także z oferty nowoczesnego Multikina czy MK Bowling (największa sieć kręgielni w Polsce).

Przestrzeń Galerii wyróżnia się różnorodnymi konceptami. Wśród nich cieszące się popularnością: Strefa Spotkania i Dania, Hala Hutnik i ogród na dachu. Centrum handlowe przyciąga klientów nie tylko szeroką ofertą zakupową, ale również atrakcyjnymi eventami organizowanymi przez cały rok. Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP oraz Echo Investment.

Współpraca między Galerią Młociny a Walk PR została nawiązana w wyniku rozstrzygniętego przetargu. Do zadań agencji należą: doradztwo strategiczne, realizacja działań komunikacyjnych, prowadzenie biura prasowego Galerii oraz bieżące kontakty z mediami.

Comments

comments

124
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...