Gala VIVA! Photo Awards 2017 – święto fotografii z Mea Group

Informacja Prasowa - 06.12.2017
126

Gala VIVA! Photo Awards 2017 – święto fotografii z Mea Group

Agencja Mea Group odpowiadała za koncept kreatywny i kompleksową produkcję 9. Gali VIVA! Photo Awards, która odbyła się 30 listopada w warszawskim Centrum Expo XXI. W ramach tego prestiżowego konkursu fotograficznego jury – pracami którego kierował Ryszard Horowitz – wyłoniło autorów najlepszych zdjęć w pięciu kategoriach: moda, uroda, reportaż, zdjęcie telefonem komórkowym oraz piękno chwili. Uroczystemu wręczeniu nagród towarzyszyła światowa premiera kilku zdjęć słynnego fotografa – Sandro Millera z aktorem Johnem Malkovichem w roli głównej, które powstały specjalnie dla „VIVY!” z okazji 20-lecia magazynu.

Magazyn „VIVA!” już od dziewięciu lat promuje i wspiera rozwój młodych talentów w dziedzinie fotografii poprzez swój konkurs. Fotografowanie to proces twórczy, wymagający zaangażowania, emocji, ale również profesjonalizmu, warsztatu i doświadczenia. Te wszystkie wartości znalazły odzwierciedlenie w zaproponowanej przez Mea Group oprawie wydarzenia, m.in. oświetleniu, muzyce, nagłośnieniu, multimediach, oprawie graficznej i scenografii.

Kwadratowa scena i podwieszane ekrany na planie kwadratu nawiązywały do kadru fotograficznego. Oprawa wizualna obejmowała różne formy prezentacji zdjęć. Fotografie zwycięzców kategorii konkursowych goście gali VIVA! Photo Awards 2017 mogli oglądać w ramach specjalnej instalacji. Z kolei prace, w których John Malkovich wcielał się w znane postacie – np. Ernesta Hemingwaya, były pokazywane na multimedialnej wystawie. Wchodzących witał Salvador Dali – wielkoformatowy portret, na którym J. Malkovich dzięki Sandro Millerowi stał się Dalim ze słynnego portretu artysty autorstwa Philippe’a Halsmana z 1954 roku.

„Centrum Expo XXI potraktowaliśmy jako miejsce, które pozwoli nam na wykreowanie oryginalnej przestrzeni, pozwalającej na jak najlepszą ekspozycję prac. Głównymi bohaterami VIVA! Photo Awards są zdjęcia, uchwycone w nich emocje i ich autorzy, i o tym pamiętaliśmy na każdym etapie projektu oraz realizacji. Zadbaliśmy o to, aby nic niepotrzebnie nie rozpraszało gości podczas obcowania z wybitnymi pracami, poznawania warsztatu mistrzów fotografii” – mówią Magda Kozicka, Dyrektor produkcji i Jędrek Nykowski, Dyrektor kreatywny, Mea Group.

Gospodarzami Gali, w której wzięło udział kilkuset gości, byli redaktor naczelna magazynu „VIVA!” Katarzyna Przybyszewska oraz Piotr Kraśko. Oprócz poznania zwycięzców poszczególnych kategorii konkursowych i ich prac, goście mogli także podziwiać z bliska wielkoformatowe dzieła stanowiące kontynuację projektu „Malkovich, Malkovich, Malkovich: w hołdzie mistrzom fotografii” Sandro Millera. Po wręczeniu nagród przyszedł czas na gwiazdy muzyczne wieczoru: Wojtka Mazolewskiego z Quintetem – ich koncert oraz brawurowe wykonanie kilku utworów w duecie z Johnem Porterem.

„Tegoroczna, 9. edycja konkursu VIVA! Photo Awards była niezwykle wyjątkowa. Otrzymaliśmy około pięciu tysięcy zdjęć, co niezmiennie stanowi o sile i prestiżu organizowanego przez nas konkursu. Podczas gali finałowej, która była zamknięciem świętowania obchodów 20-lecia magazynu VIVA!, przygotowaliśmy naszym gościom niezwykłą niespodziankę: światową premierę zdjęć Sandro Millera z udziałem Johna Malkovicha, który wciela się w postaci Jana Pawła II, Lecha Wałęsy oraz Fryderyka Chopina” – mówi Marcin Komarzewski, Dyrektor Promocji Edipresse Polska.

Organizatorem 9. Gali VIVA! Photo Awards było Edipresse Polska; Sponsorem głównym wydarzenia: Carlo Rossi Concord; Mecenasem konkursu i wystawy: APART, ALBERT RIELE; Partnerem technologicznym: Samsung Galaxy Note 8; Partnerami: FujiFilm, Ford Vignale, Cisowianka Perlage, Semilac; Partnerami wystawy: N31 by Robert Sowa, I Do Art.

Mea Group – agencja eventowa, specjalizująca się w całościowym, angażującym zmysły kreowaniu wydarzeń. Za tworzenie i realizacje eventów odpowiada zespół, który tworzą osoby z bogatym doświadczeniem w takich obszarach jak kreacja, produkcja, projektowanie graficzne, incentive, czy PR.

 

Comments

comments

126
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...